03 september 2009

Brukthandel tur.

For en uke siden hadde jeg med meg fuglesønnen og vi tuslet innom brukthandelen. Det ble ingenting med hjem, men en ting fikk jeg ikke helt ut av hodet. Noen dager senere tittet jeg innom igjen. Da ble disse tingene med meg hjem, og tingen som jeg tenkte på...? Jo, den tenkte jeg videre på.

En kjempefin liten snirkel ramme med silkebilde. Svart ramme med
"Serlock Holms" broderi. He he, den var ganske stilig synes jeg. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til men...

To små gull reinsdyr. Jeg tenkte litt jul jeg da. Til en dekorasjon, eller noe.



Så fant jeg denne vesle karen. Når jeg var liten så hadde vi et lite rødt julehus. Jeg syntes at nissene var de flotteste som fantes. Så snek jeg meg til å leke med dette lille huset, når mamma ikke så meg ;) Der var det en sånn type nisse.
Jeg har jo fått mitt eget julehus(av min mor) som det bor smånisser i. Barna mine leker med disse nissene som jeg gjorde da jeg var liten. Derfor måtte denne bli med hjem. Slik at han kan bo i julehuset vårt.




En liten sølplett skål. Til lys eller annet. Men så var det da denne tingen som jeg gikk å tenkte på....... Tredje gangen jeg var innom brukten, ja da fikk den også bli med meg hjem ;)




Her er den. Lite skap ala barskaptype. De slet litt med å finne nøkkel til det, så det var nesten at jeg måtte dra uten skapet. Men de fant den omsider og det ble med hjem. Jeg må jo trylle litt med det... Selvfølgelig, men plassen der det skal stå bare venter på den. Det var dagens småpludder fra meg.
Har du lyst til å bli med på konkurransen min? Ja da er det bare å trykke HER, så kommer du til konkurranse innlegget.
Ha en hærlig kveld ;)





8 kommentarer:

  1. Den type ramme som er på det broderibildet ditt, er i grunnen litt tøfft syns jeg. Det kan kanskje ha noe med at mamma og dem har stua fullt av de....ikke vet jeg...Du har lagt merke til det ikke sant? rammene mener jeg....Så var det nisser da, har jeg noen gang sagt til deg at jeg syns nisser er skumle?...jeg skjønner godt små barn er redd nissen jeg;-)

    klem og klem

    SvarSlett
  2. Fine ting du kjpte med deg fra bruktbutikken!
    Det er slike ting som jeg gjerne plukker med meg.
    Barskapet ditt var jo knalllekkert da!
    Venter spent for å se hva du finner på mde dette!

    Ha en flotters kveld!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  3. Barskapet ditt var kjempeflott. Slike nisser husker eg også, de er sjarmerende. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  4. Det glemte jeg å si....Motivet på det første bildet....DET likte jeg.

    klem og klem

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Jammen hadde du funnet mye fint :-) kjempefin den øverste rammen og bilde også :-) Og gleder meg til å se hva du skal finne på med skapet :-)

    Ha en super fin dag i morgen :-)

    Jeg SKAL legge ut på sopptur i morgen! har sagt det i flere dager nå...men overskuddet har ikke vært helt tilstede...men er været greit så må jeg gjøre det nå før det blir forsent.

    Godnattaklem ifra meg

    SvarSlett
  6. Hei i natten :o)
    Så morsomt at du likte kommoden...den er i sprekeste laget for enkelte tror jeg :o)

    Det skapet var kjempelekkert da! Likte bena, muy bien! Og utskjæringene...weeee
    Skal du male den?
    Blir spennende å se!

    koseneklem

    SvarSlett
  7. Hei hei - masse morsomme ting du har samlet med deg - jeg er spendt på hva du tryller fram..

    Ha en super fredag.

    SmilKKann

    SvarSlett
  8. Leker skål. !! Og så masse fint du har fått med deg fra brukten !!

    ha en fin helg !!

    klem

    SvarSlett