01 september 2009

10.000 besøkende og innlegg nr 150!!

Telleren min har passert 10.000 besøkende og det er jo utrolig mange som har tittet innom. Dette er også mitt innlegg nr. 150, så nå blir det feiring. Jeg lodder ut duken som du ser på blidet. Den er ganske stor og passer fint på et salong bord. Duken er håndsydd og i beige farger.


Kan dette se ut som noe du kunne tenke deg så er det bare å hive seg på. Legg igjen en kommentar på dette innlegget og du er med på trekningen ;)


Trekningen foretar jeg nok på fredag, eventuelt lørdag.
Tenk at jeg nå har laget 150 innlegg, jeg synes det er helt utrolig at det har blitt så mange. Men jeg vil også takke alle dere som la igjen kommentar på Noen ganger... innlegget. Responsen var enorm for lille meg. Tusen takk ;) Jeg ante ikke at jeg tok opp noe som så mange kunne kjenne seg igjen i.



Slik ser den ut når den ligger på det sorte glassbordet, den kan bli din vet du ;)







Men jeg har også en liten trøstepremie. Trøstepremie fordi den er mindre enn den store. Denne har stort sett de samme stoffene men litt rosestoff også.


Har du lyst har du lov ;) For å vinne en av disse dukene legg igjen en kommentar på dette innlegget.







Ha en fin kveld ;)





19 kommentarer:

  1. Heisann:0)
    KLART eg vil vere med på feiringa!!
    Kjekt at du fekk så mykje respons på det forrige innlegget ditt, du traff nok ein nerve der ja...
    Gratulerer på det varmaste med 10 000 besøkande og 150 innlegg:0)
    Eg håpar, håpar håpar og kryssar fingra og tær for dukane er så utruleg fine.
    Klem

    SvarSlett
  2. Oi, 150 innlegg. Da snakkær vi...hehe mot mine skarve ...9 eller no.

    Ha en fiiiin kveld.

    klem og klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med masse besøk og snart 150 innlegg. Ja jeg vil være med på feiring. Det er en nydelig duk.
    Ha en riktig god kveld :)

    SvarSlett
  4. Grattis med feiringer! Dukene er kjempefine, så klart jeg vil være med i trekningen!

    Bloggen min er i midlertidig dvalemodus, sånn som meg, dessverre, men jeg satser på å være sterkere tilbake igjen senere i år.

    SvarSlett
  5. Wow! Så lekre duker! Jeg blir gjerne med i kampen om en av de.
    Flott blogg du har!
    Ha en fortsatt trivelig septemberkveld!
    Klemz!

    SvarSlett
  6. Når jeg alikevell fant veien hit (via Ragnas kommentarfelt) så måtte jeg jo inn og melde meg på konkurransen - dukene var jo kjempeskjønne. Både den store og "trøstepremien" :)

    Gratulerer så masse med så mange besøkende og 150 innlegg! DET er godt gjort det! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med alle besøkene! Dukene er fortsatt helt nydelige :-)

    SV: Ja, de neglegreiene var artige! Synes du skulle prøve sånt, kanskje det kan muntre opp litt med farger og krystaller? Ser for meg deg med lilla metallic negler og rokokkomønster i sølv...

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 10.000!! Synes det er stort at jeg har kommet over 5.000 jeg, hihi

    Er det greit for deg om jeg nevner utloddingen din i bloggen min? :o)

    kosene

    SvarSlett
  9. Jepp - jeg er med :)
    Grattis med så mange besøkstall... Det er jo litt morro da... Vi har blogget omtrent like lenge du og jeg, men min kjedelige blogg kan ikke måle seg med interessen av din... :)
    Håper formen er bedre... Nå er jeg igang med takmaling også... Ett strøl, og jeg er drita lei allerede :(

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange besøkende!Og så gleder jeg meg til flere innlegg i fra deg! Og jeg vil så klart være med! Stor klem fra Linda

    SvarSlett
  11. Hei snuppis, selvfølgelig vil jeg være med å prøve lykken her hos deg.
    Grattis med så mange besøkende, artig det!
    Jeg er jo en stor fan av bloggen din!
    Dukene dine er så fiiinnnee, jeg vet jo det jeg ;O)
    Formen min er ikke så aller værst nå, men er tett i brystet og får noen hosteannfall innimellom.
    Tåler ikke å bli varm, så da blir det rolige innesysler.
    Jeg linker gjerne til konkurransen, men gi meg beskjed om du ønsker det.

    Ha en flott dag!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  12. Dette vil man jo være med på, nydelige duker.
    Gratulerer med 150 innlegg og ti tusen besøkende.
    Klem Laila

    SvarSlett
  13. Gratulera med masse besøk !! Klart eg vil vera med på feiringa. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med i trekningen. :) Så flotte duker. Kjekt med noe som er håndlaget.. Grattis med antall innlegg + besøkende :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  15. Nydelige duker, jeg vil gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  16. Nydelig duk, klart jeg vil være med i konkurransen din.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  17. hei igjen. kjempefine duker!!!
    tenk 10 000 besøkende!! det er k\jo kjempegøy!!
    ha en fin dag.

    klem

    SvarSlett
  18. Oi, det er klart dette må feires :)
    Selv vet jeg ikke en gang hvordan man kan se hvor mange besøkende man har hatt, da snakker vi blondie ;)
    Vakre duker, selvsakt vil jeg være med i håp om at en av disse vil pryde salongbordet her hjemme :))

    SvarSlett
  19. Hei.
    Jeg vil gjerne være med på .
    Nydelige ting.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett