18 august 2009

Vesle speil på veggen der.....

Her i sommer fant jeg dette flotte speilet på Fretex. Jeg tror ihvertfall at det var der jeg kom over det. Uansett så ble det med meg hjem.
Så viftet jeg litt med tryllestaven... (Les: Sprayboksen ) Og vola!


Speilet har søkt selskap med hyllen som jeg kjøpte igjennom nettbutikken Creme de la Creme. Den også har også fått sølvfargen. Så nå passer de to så godt i sammen ;)
Hyllen og speilet henger i gangen oppe. Jeg er veldig fornøyd. Jeg kjøper jo bare ting som jeg vet kommer til å passe inn et sted. Dette slik at jeg ikke skal fylle opp huset med masse gamle greier. Vel... det vil si jeg prøver, det går jo greit enda. Men så er jeg flink til å rydde også å kaste eller gi bort ting jeg ikke har bruk for ;)

I dag er jeg rett og slett helt vissen. He he, dette er jo helt min egen feil. Jeg har gått til angrep på taket i soverommet. Altså, det er lenge siden jeg begynte med dette, for slikt tar laang tid. Ihvertfall når jeg er malemester.
Så vårt før så trehvite tak har blitt grunnet og malt et strøk til i dag. Nå er det bare det aller siste malingstrøket igjen, men det får bli når jeg orker en dag.




Jeg har malt hele taket i dag, så jeg er ganske så fornøyd. Men mens jeg holdt på lurte jeg jo på om ikke jeg er litt gal. Et slikt stort prosjekt.... For meg stort. Rommet har skråtak, er ganske stort og måtte grunnes to strøk med sperregrunn før jeg kunne male i dag. Så jeg har allerede malt taket tre strøk!!
"Bare" et strøk igjen, sukk.


Men det nærmer seg. Eget innlegg om soverommet kommer senere. Vasen på bildet er en liten krystallvase som jeg fant på en bruktbutikk. Silkeblomsten var på gaven som jeg fikk av midtifuglesønn til bursdagen. Den var så søt at den ble boende i vasen.





Detaljer fra hyllen.
Nå skal jeg kose meg med besøk på deres blogger så...
Vi snakkes ;)





6 kommentarer:

  1. hei.
    så flink du er!
    ble kjempefint.

    klem.

    SvarSlett
  2. Hei snuppis.
    I går fikk jeg omsider rotet meg til å sende avgårde et par pakker...regner med at det er framme i morgen.
    Så fint det speilet ble, lekkkert over den hylla!
    Kreativ og flott ble din ørepynthenger!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Så flink og kreativ du er da :)
    Jeg gleder meg også til å se meg litt rundt i bloggverdenen igjen, har vært så stille her i sommer.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble :) Gleder meg til å se soverommet ... Jeg planlegger litt fornying på mitt også, men her er så mye annet å ta av, så det får vel bare vente...
    Så flink og effektiv du er da, Må huske å spare litt energi til høsten også nå da :P

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg begynner også på prosjekter som er for store for meg for tiden.
    Kanskje ikke for andre, men jeg er IKKE glad i å pusse opp, så jeg skynder meg mot resultatet så malingen skvetter.....
    Kjedelig å holde på med sånt alene...
    Jeg har mye som skal gjøres i mitt hjem, kunsten er vel å ikke kave for mye med det, og å ta en ting av gangen. Jeg føler meg lett overveldet..
    Speilet ble veldig pent!!!
    Liker stilen din.
    Klem,M

    SvarSlett
  6. Heisann !!

    her sprayes det gitt...men jeg må innrønne en ting ...Noe jeg aldri trudde var mulig.
    meen jeg er dritlei crome spray å !!

    Lei lei lei. Måtte putte boksen nedi en pose som ble hivd inni ett kott !!
    mannen fikk sjokk !!

    Heldig du som vant. Linda er så flink og dyktig !!

    klem

    SvarSlett