23 august 2009

Syteinnlegg.

Jeg har nå tenk å syte litt, så du trenger ikke lese. Dette er mest for min egen del....
Jeg har vært i ganske "ivrig" form om dagen. Mange prosjekter på gang, mange nye ideer og selvfølgelig et stort prosjekt. Tak maling på soverommet.
" Der går hun inn for landing.... "Krasj!!" Houston, we have a problem!"
Jepp, jeg stupte, og det noe så durabelig. Kan knapt greie å ta frem nok energi til å orke å tenke. Men selv det går tregt. Ledd og muskler gjør vondt og jeg får ikke gjort noe som helst. Hvem sin feil det er ??? Eh, det er nok helt og fullstendig min egen. Også så utrolig teit gjort av meg selv. Takmaling den ene dagen og trening den neste..."Halloo??" Hvem trodde du egentlig at du var? En superheltinne??


Akkja, sånn går det av og til. Nå er det hvile, hvile og atter hvile, så kanskje du en gang ut i neste uke greier å komme oppå igjen. Sukk.
Alle de tingene som jeg heller vil gjøre...... Alle prosjekter som jeg gjerne vil pusle med. Et forbaska tak som jeg SKAL male ferdig så snart jeg klarer!
En ny lampe som endelig snart skal få komme opp etter måneder i kottet.
Så fort jeg er oppe å "går" igjen, så er det på`an igjen.
Jeg lærer visst aldri.......

7 kommentarer:

  1. *Kremt* Sorry søta, men... Hva var det jeg sa??? :(
    Ikke bruk opp energilageret fortere enn du klarer å etterlade...

    Litt som med mobiltelefonen. Hvis du har lite strøm igjen, så tar du ikke en viktig telefon. Da sender du heller en tekstmelding og sier at du har lits strøm, så du må ringe senere når du har fått ladet telefonen...
    *klemmepå*

    SvarSlett
  2. Du er en superheltinne Eline, men selv de kan ikke alltid være på topp.
    Masse god bedring til deg, jeg håper du er fort oppe på beina igjen.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Ja sånn kan det gå... da er det bare til å lade opp igjen vett du.
    Slapp av, kos deg og gjør ingenting!

    SvarSlett
  4. Huff så kjedelig!
    Det er vel lett å bli ivrig når en kjenner at formen er på topp.
    Skjønner det godt også da, når en har tusen gode ideer i sitt hode vil en jo gjerne få utført dem også.
    Men du må vel lære deg å sette grenser på hvor mye du kan stå på.
    Uansett, ta vare på deg selv og bli snart frisk igjen!
    Håper energien kommer snart tilbake!
    Har nettopp postet et syteinnlegg selv, men gremmes litt...det er nok mange andre som har det mye verre enn meg!

    God bedring vennen!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  5. Uffda, dette hørtes ikkje bra ut. Slapp av nå da og bli bra. Ta vare på deg sjøl så du blir fort frisk igjen. Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Ja ,for å si det sånn så kjenner jeg meg Utrolig godt igjen HER!Har det nok på samme viset selv.Klart man vil prøve,når man har bedre perioder og så får man ta det som det kommer etterpå!Ønsker deg så masse God bedring,klem

    SvarSlett
  7. heisann.
    da er vi på samme sted du og jeg om dagen...
    god bedring.hvil deg og ta det med ro!! klem.

    SvarSlett