20 august 2009

Sy glede, kom til meg ;)

For et par dager siden, innimellom takmaling, klesvask, bokbind trekking og blogging, rakk jeg innom stoffbutikken. Seks forskjellige stoffer ble med i posen hjem. Nå er jo ikke sying det jeg driver mest med, men nå er det en grunn til det.

Besøkstelleren min forteller meg at den nå har passert 9500 besøkende. Det er jo bare helt fantastisk!! Jeg blogger jo i en liten skala og er fornøyd med det. Men dette vil jo si at jeg nærmer meg det runde tallet 10000.
Så jeg har lekt med tanken på et jubileum. Feiring altså. Det er jo greit å ha litt tid på meg. Siden jeg har tenk å sy en ny duk ;)


Jeg bare kunne ikke gå fra dette kuule slangeskinn stoffet. Så kanskje jeg syr en duk til meg selv også?? Jeg har jo sydd enormt mange duker igjennom årenes løp og jeg tror de fleste av mine venninner og i familien min har en slik en. De er sikkert lei av hele greia ;D Det er nemlig jeg, ganske lei mine egne duker og derfor så lager jeg dem ikke så ofte. Alt er jo håndsøm så de tar sin tid å lage.



Dette stoffet gir meg alle mulige slags ideer. Både noen helt ville noen og andre.... Vel, det kan jo hende at det blir noen innlegg om slikt etterhvert.
Så kan du tenke deg en duk, så er det bare å følge med. Når telleren min har passert det magiske tallet så blir det konkurranse eller feiring... Vi får se...
Ha en strålendes dag ;)



4 kommentarer:

  1. Ser man det ja...;O)
    Heldig er den som vinner en duk fra deg!....for det har jo jeg gjort ;O) og den er bare sååå fin!!
    Kjempefine stoffer du har kjøpt!
    Gleder meg til å se resultatet.
    Så fint at du ble fornøyd med gaven. Håper det er noe du vil bruke.
    Har akkurat kommet hjem fra jobb, deilig å sette seg ned litt før de andre kommer hjem.
    Jeg har helg nå,så nå står det husarbeid og vasking på timeplanen+
    en hel haug med skolebøker som skal ha trekk
    Håper på litt sytid i kveld.

    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  2. JA takk, jeg tar gjerne en duk i det stoffet.....hehe. Det var knalltøft det stoffet..Nå har jo jeg en del duker i alle farger og fasonger som du har laget...så nå er jeg spent på hva du har tenkt å finne på;-)

    Klem og Klem

    SvarSlett
  3. Å du er no så flink å sy...ka spennande skal du sy nå da?
    Kjenner det kriblar i fingrane mine nå for å sy flere hjerter. Må bare få litt mer overskudd. er så sliten om kveldane.
    Ha en hyggelig kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Så stilig stoff du har fått tak i!Ja du er jo så flink og lager så masse fint.Heldig du som har fått så fin gave i posten også,klem

    SvarSlett