19 august 2009

Se hva postmannen hadde med til meg i dag ;)

Jeg har fått presang, hi hi. Er jeg ikke heldig? Presangen har jeg vært så heldig å fått fra Linda i Lindas Skattekammer
Tuusen takk Linda ;D



En nydelig tag som Linda fikk av en annen blogger hvis jeg ikke tar feil?
Da jeg hadde vært i postkassen var jeg så spent på gaven at jeg ikke kunne huske hvor jeg hadde lagt kameraet. Jeg løp opp og ned,opp og ned, kikket i veska. (det var her jeg var sikker på at det lå..) Men ikke noe kamera. Så stod jeg der da.... Jeg kunne jo ikke åpne pakken uten å ta bilde. He he, snakk om vimsebøtte. Fant det omsider på soverommet.




Nostalgiske servietter i sort/hvitt. Kjempetøffe. Store telys som dufter deilig av vanilje. En av mine favoritt dufter. Og til slutt.... Et utrolig flott smykke og jeg som elsker litt Bling, bling. Dette var bare så midt i blinken for meg. Tusen hjertelig takk Linda ;)
Noen som likte smykket?? Linda har nettbutikk og den finner du Her.



Her er bare smykket. Det er helt i min smak med både farger og alt.
I sommer kjøpte jeg meg en lekker hvit tunika og med dette smykke på, kommer det til å bli knall tøft ;)



Her ser du annhenget, hvis jeg kan kalle det for det.





En kjempe søt liten detalj, derfor måtte den få lov å bli med. Igjen Linda, tusen hjertelig takk for denne flotte presangen ;)
Nå står taco kjøttboller på menyen så jeg får sprette ut på kjøkkenet.
Tuddeluu!



5 kommentarer:

  1. Heldige deg. Kjempeflott var det !!!Ha ein fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Kjempe fin gave :-) heldig du :-)
    Har slike servietter jeg og :-) Stilige :-) Har laget kubbelys med slike på :-) Ble tøft :-)

    Ha en fin onsdag :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhhh heldigen du! Råstiligt.
    Ha ein fine kvell, og takk for koselig hilsen hos meg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Å det var jo bare lekkert! Hmmmm dette må jeg sjekke ut! Ha en fin kveld. Linda

    SvarSlett
  5. Skrev kommentaren i innlgget under.
    Klem

    SvarSlett