11 august 2009

Livstegn.....

En hel måned har nå gått og jeg har ikke satt mine "ben" her inne. Det føles nå fryktelig lenge. Tiden har gått til venner, familie og reising. En herlig kjærestetur til Praha, som faktisk varte i hele 6 dager. Deilig ;) Tusen takk til Høvdigfugl foreldrene som gjorde turen mulig. De passet på mine tre skatter
slik at vi fikk alle de dagene for oss selv. Slikt er jo bare helt uvurderlig.
Vi var hjemme i en uke før bilen ble pakket, og vi kjørte vestover. Da gikk turen til hytta i "Bergen". (Rett skal det være, den ligger utenfor Bergen;)) Hvor vi storkoste oss sammen med Fuglemormoren og fuglemorfaren. Selv pusen storkoste seg ;) Jepp, han var med på reisen. Himmelen hadde åpnet sine sluser, men vi koste oss sammen i regnet.
Nå i dag følte jeg for å gå inn her, for overskuddet til interiør og blogging har vært labert. Men jeg kjenner at given har begynt å komme snikende.. ;D Tusen takk til dere som har tittet ekstra innom her hos meg, jeg skal titte innom til dere nå ;)
Den nydelige rosen som jeg har tatt bilde av, bor i hagen min, og en regnfull dag tuslet jeg ut i regnet for å ta bilde av den... Og slik ble det... ;)

9 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjekt å høre i fra deg.
    Tipper dere hadde en deilig kjærlighetstur.

    Ha en alle tiders dag.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Puh, nå ble jeg lettet og glad....Eline er klar for blogging igjen. Welcome back snuppis.KJekt å høre at dere har hatt en flott sommer;-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Så koseleg med eit livsteikn frå denne kanten:0)
    Reknar med det vert fleire drypp framover no då...
    Nydeleg bilde av rosa!!

    SvarSlett
  4. Tror det har vært stille på mange blogger i sommer, men heldigvis kommer folk innom igjen. Morsomt å se at du er tilbake også:)

    Vi har nettopp kommet tilbake fra Tyrkia, og er kjempefornøyde med hotellet! Etter mailen din fikk jeg ganske store forventninger til turen, og jeg ble ikke skuffet:) Kommer nok til å anbefale det stedet til flere.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Heihei, så hyggelig å høre fra deg :-) Koselig at du er tilbake i blogglandia!

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Lenge siden sist! Koselig å høre fra deg igjen :-)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min :-)
    Godt at dere har hatt en fin ferie tross det dårlige været :-)
    Også kjærestetur til Praha da gitt :-) Heldige dere :-)

    Ha en fortsatt fin uke :-)


    klem

    SvarSlett
  7. Hei snuppa, så godt å høre at du har hatt en fin sommer.
    Deilig med kjæreste tur da, det må ha vært deilig!
    Vi har veldig lyst på en uke til sol og varme uten barn!
    Det hadde vært deilig, men har ikke nok ferie å ta av, så det må bli til neste år.
    Ikke ville jeg hatt dårlig samvittighet heller, for barna har fått være med på sydentur vært år de siste årene.
    I år ble det Tyrkiatur, bestilte tur en uke før vi dro.
    En må pleie kjærligheten også!..viktig det!
    En liten overraskelse dumper ned i din postkasse når jeg har bestemt meg for hva jeg skal finne på...det går litt tregt den her uka...

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Så koselig at du er tilbake igjen da!Skjønner at du har hatt en fin sommer,og da blir jo bloggingen ikke liksom førsteprioritert!Jeg har faktisk blogget ganske så mye i sommer,har bare blitt sånn,klem

    SvarSlett
  9. Neimen...! Velkommen tilbake fuglemor :) Så deilig med ferie da... Det skal jeg ha til jul :)

    SvarSlett