24 august 2009

Litt om ingenting og ingenting om litt.

Her er et lite innlegg om.. bare lite. Ligger å slapper av og prøver å få energi nivået til å gå oppover, isteden for nedover. Det å lade batteriene er en tålmodighets prøve. He he, ihvertfall for utålmodige meg. Jeg vil jo så gjerne gjøre ting... ikke ligge her å "kope".
Tusen takk for deres koselige kommentarer på syte innlegget. Jeg setter stor pris på det ;)
Bildene i dette innlegget er fra en gullsmed forretning i Praha. Litt egg med diverse løsninger og andre ting. Emaljerte og fantastiske var de, men ingen ble med hjem. Klikker du på bildene blir de litt større.
En positiv ting med at formen stupte er at duken jeg syr på har blitt større. Ikke så galt enn at det er godt for noe. Ikke like lett å se det positive i det negative men jeg prøver.
Det var dagens innlegg fra meg, nå skal jeg gjøre noe som er mye mer gøy... Jeg skal titte innom hos dere ;D

Klem til dere.




6 kommentarer:

  1. Såå godt å høre at du er positiv!
    Så opp med humøret og slapp av litt til, alle har godt av det vett du.

    Men du, det er vanskelig å navigere på siden din, kanskje det er på grunn av den "fjære" som følger etter musepekeren. Vet ikke om andre har dette problemet. Men tenkte at jeg skulle gi deg beskjed.
    Ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøket!
    Håper du føler deg betre snart. Eg veit korleis det er å ville mykje, men ikkje finne energi til det.

    Anita

    SvarSlett
  3. No har eg kikka meg litt rundt på bloggen din, veldig fin!! (Du havnar herved på favorittlista mi).

    -og eg har ikkje problem med å navigere på sida di:)

    ANita

    SvarSlett
  4. Hihi - nå følte jeg meg litt som en hønemor - dog, jeg liker når jeg har rett :)
    Oppskrift kommer straks :)

    SvarSlett
  5. Hei du:)
    Bare innom for å gi deg en liten god-ny-uke-hilsen:)

    Klem Lykkebo**

    SvarSlett
  6. Aldri så galt at det ikke er godt for noe - du får blogge bilde av duken da :-) Lykke til med å få opp energinivået - anbefaler å se en komedie på TV for å vedlikeholde smilefjeset!

    SvarSlett