21 august 2009

Jeg ler meg skakk!

Sveivet innom NIB i dag og der fikk jeg meg virkelig en god latter ;D
De har kåret vinneren av: "Du vet du er interiørblogger når"
Det har kommet inn kjempemange flotte og hysterisk morsomme forslag. Har du en dårlig dag så ta turen innom å les. Du blir garantert i bedre humør. Jeg sitter å gliser som bare det her. For hvem har vel ikke diskutert maling med mannen bak disken og finner ut at en selv vet mer om malingen enn han?
Og mye mer til. Kos dere ;D

La meg bli seriøs igjen... ;D Litt nytt fra brukten. Krakken har min far laget og jeg har to av dem. Hvis noen husker den svarte i trappen?? Jeg har jo lenge tenkt å male den. Nå er den grunnet og venter på maling. Den røde.. isj, har glemt hva den heter, men den har jeg en plan med.


Dette her vet jeg ikke helt hvorfor ble med meg hjem, men vi får se om det kan bli noe spennende ut av det. Har du et forslag så blir jeg veldig glad for det.



Krakken på siden. Jeg er veldig glad i krakkene, vel, den ene har blitt brukt masse. Jeg tror min far laget de til meg da jeg var rundt 19 år gammel. Hvis jeg ikke husker feil så er de kopier av noen gamle krakker fra gamlegården.
Ha en feiende flott fredag ;)
Klem fra meg ;)



3 kommentarer:

  1. Du har ånden over deg ser jeg, masse prosjekter på gang, artig det!
    Gleder meg til å se resultatene!
    Hmm den knaggrekka ja, må si jeg tenkte pute med en gang jeg så denne...he he..for det bilde er vel et broderi.
    Håper jeg finner noen broderier på høstens loppis!
    I kveld er det uformell venninde bursdag, gleder meg til det.
    Ellers håper jeg på å finne noen loppis i helga.....og kanskje litt tid til å sy!....
    Huff..jeg har egentlig ikke tid til å gå på jobb om dagene ;O)

    Du får ha en super duper og kreativ helg min venn.
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Gleder meg til å se hva du kan få til av dette :-)

    Ang de lysene så har jeg ikke lagt de ut på bloggen :-) Skulle jeg lagt ut alt jeg har laget i det siste hadde jeg måtte laget innlegg hver dag :-) hehe :-) Har nemlig hatt så mange bestillinger nå :-) så har hendene fulle :-) men elsker det! Høsten er herlig sånn sett :-) kreativiteten blomstrer :-) Men kan legge ut ett bilde av dem i neste innlegg :-)

    Ha en super fin helg :-) Her blir det om fint vær...en liten hyttetur..må snekre veranda før vintern kommer.

    Helgeklem ifra meg :-)

    SvarSlett
  3. P.s må gå inn å se på nib jeg da :-)
    takk for tipset :-)

    SvarSlett