14 august 2009

Give me some Bling, Bling!!

Noen som husker disse tingene som jeg fant hos en brukthandel??
Den lampetten kjøpte jeg kun for å ta prismene av. Så da de var fjernet var tanken å kaste resten. Men jeg syntes den hadde en søt kant øverst. Med denne kanten i tankene , gikk jeg rundt å funderte på hva jeg kunne bruke den til. En pen metall kant må jo ha en mening for at det skulle kunne bli noe av den. Men så fikk jeg en ide....... (Det var nok litt som å se den berømte lyspæra i Donald bladene ;))

Taa daa. Den ble sprayet i sølv og fikk æren av å passe på alle mine bling, bling. Øredobber altså. Her henger de pent og pyntelig.

Jeg har hatt øredobber liggende i skåler, noen på badet, andre på soverommet. I smykkeskrinet, ja kort sagt litt overalt. Noe som resulterte i at jeg stadig lette etter par, jeg fant den ene men den andre var sporløst forsvunnet. Nå har jeg ikke det problemet lenger. Det var jo små huller der prismene hadde hengt og det passet perfekt til å tre øredobbene inni. Dobbelt sett gjenbruk, siden jeg fikk bruk for alle delene.

Den søte kanten.....



Noen av mine svært så bling, blingete øredobber. Diamonds are a girls best friend, er det jo noe som heter. Diamanter er det jo ikke, men blinker gjør de like hærlig.




Ha en flotters dag ;)

12 kommentarer:

  1. Det var jo en genial ide! Perfekt gjenbruksmulighet og veldig vakkert :-)

    SvarSlett
  2. Hei...

    Det der ble jo knalltøft.

    Ha en flotters helg.

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Du er jo rett og slett kreativ!
    Ble stiligt!
    Ha ein fine fredag

    SvarSlett
  4. heisann!!!

    ble jo kjempefint!!!
    ha en fin helg. klem :)

    SvarSlett
  5. Kjempe ide !! det må jeg si er kreativitet.

    Klem

    SvarSlett
  6. så smart, og så stilig! :)

    Anna

    SvarSlett
  7. Det blei råstilig Eline!!
    Eg er imponert over korleis du klarer å sjå gjenbruk i det
    meste og boblar over av gode
    idear:0)
    Jubileum på bloggen min, velkommen innom!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Det var en super ide! Så kreativt og ikke minst veldig stilig :-)

    Ha en super fin lørdag :-)

    SvarSlett
  9. Smart ide. Ja, ikkje sant at katedraler er flotte. Alle utskjæringer, ornamenter, snirkler , glassmalerier, mosaikker osv imponerer meg. Helga på campingvogna ble kortvarig. I dag regna det noe aldeles fryktelig, så da gadd ikkje eg å vera der lenger. Så nå koser eg meg heime. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  10. takker for gode ord på bloggen min!!

    stor klem.:)

    SvarSlett
  11. Åh, så stilig :) Godt å se at det blomstrer i kreativiteten igjen...

    SvarSlett