06 juli 2009

Et gammelt medisinskap.

Dette vesle medisinskapet laget min farfar for mange år siden. På den tiden som de ikke hadde så mye materialer å snekkre med. Derfor så ble det nok litt "glissent" da dette skapet ble laget. Ikke er det stort og da jeg fikk det (når jeg var en 9-10 år) så var det skikkelig irrgrønt. På det glade nittitall så malte jeg det.....
Okergult og rødt inni. Med gullsjell malt på dørene. Det ble brukt i mange år, men så ble det lagt på loftet. Vel, nå har jeg funnet det frem igjen for å gi det en ny makeower. Sjekk knottene som er gamle sikringer.
Slik ser det ut inni. Bakveggen er ikke helt tett så der må noe gjøres. Det er nå snart ferdig, bare noen små detaljer gjenstår.
For en stund siden var jeg på en Fretex og da kom jeg hjem med dette. Vel ikke lampen, for den fant jeg et annet sted. Bilder kommer snart ;)


Helgen har gått med til masse besøk, dørene her hos oss har ikke stått stille og kjempekoselig har det vært. Men ikke så mye tid til blogging. Jeg skal ta meg noen runder hos dere nå for å sanke litt inspirasjon, for akkurat nå er jeg litt tom ;)
Ha en flott kveld ;)

1 kommentar:

  1. Så fint det gamle skapet ditt er!
    Artig at det er din bestefar som har laget det.
    Kreativt å bruke sikringer som dørknotter!
    Gleder meg til å se det ferdig oppussett!
    Og ikke minst dine Fretex kjøp, spent på å se hva du skal gjøre med dem.

    Ha fortsatt en deilig sommer min venn!
    Klem fra Linda

    SvarSlett