17 juni 2009

Utfordring!

Så har jeg fått en utfordring av Karen i Karens Verden

Meme:

Hva er du opptatt av for tiden?

Hmm, det må bli en salig blanding av skole avsluttninger, turer, trening. Og selvfølgelig interiør prosjektene mine ;D


Hva har du på deg i dag?

Beige penbukser, leopard mønstret topp, leopardmønstret tørkle. Skjønner nå at jeg burde kjøpe meg flere tørklær for det er litt mye leopard her ;D Sist men ikke minst.... "gull" øredobber. Må jo ha litt bling, bling.

Hva skal du spise til middag?

Hvordan kan jeg vite det så tidlig på dagen? Jeg har ikke fått noen middags ideer ennå, men det kommer nok ;)

Hva vil du gjerne lære i dag?

Hmm...Fransk og polsk.

Hva hører du på akkurat nå?

Naboen som snekrer veranda.

Hvordan er ditt favoritt vær?

Sol, varmt og deilig. Men digger også en skikkelig lyn, torden og uværsnatt.

Hva er ditt mest utfordrene mål akkurat nå?

Være en god mor, stemor og kjæreste. Bli "friskere" fra min sykdom.

Hva synes du om personen som tagget deg?

Vakre herlige Karen som ofte titter innom hvis jeg ikke blogger på en stund, og legger igjen en liten hilsen. Jeg setter stor pris på henne og besøker bloggen hennes så ofte som jeg kan ;)

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden,. Hvor skulle det være hen?

Ferdig innredet? Hva skulle jeg ha funnet på da? ;) Men et hus i Paris, og et i sydligere strøk kunne jeg godt ha tenkt meg.

Hva vil du gjerne ha akkurat nå?

Hmm, alle mine kjære rundt meg ;D

Hva vil du gjerne bli kvitt?

Forkjølelsen min......

Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?

Paris, på hytta i Bergen eller til syden.

Hvilke språk vil du lære?

Fransk og polsk.

Hva ser du etter i en venn?

Ærlighet, medmenneskelighet, snill, forteller meg sannheten selv om jeg ikke vil høre det ;)

Hvem vil du gjerne møte?

Min kjære farmor.

Hvilken musikk liker du?

Jeg liker alt mulig fra disco til reggey, rock og mer til.

Hva er favorittplagget i garderoben din?

Den brune sand kjolen, Kashmir genseren og kaninpels skjerfet ;D

Hva er drømme jobben?

Kles designer, interiør... noe.


Har du noen favoritt modeller?

Nei.

Hvis du hadde 1000kr nå, hva ville du brukt dem på?

Klær. Eller en date med kjæresten ;)

Beskriv stilen din?

Hmm, litt pent, klassisk, noe rocka. Kommer an på humøret ;D

Hva var det siste motebladet du leste?

Elle, hvis jeg husker riktig.

Siste CD en du kjøpte?

Mc music eller noe i den dur.

Hva hørte du på når du ble tagget?

Det husker jeg ikke.

Hva vil du akkurat nå?

Ha mat snart kjenner jeg ;)


Jeg sender denne utfordringen til Monique.







5 kommentarer:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Halloooooooo!!
    Så kjekt å lese mer om deg!!
    Har du en e-post adresse, jeg vil gjerne skrive noe personlig...
    Jeg er kanskje skjeiv i øynene i dag, litt feber og forkjølelse her i gården...men jeg fant altså ikke e-post adr din...
    Ps!
    Har du hytte i Bergen? Ikke så vanlig å ha hytte i en by?
    Eller dvs....Bergen er vel Norges største bygd.....en beskjeden bygd også, har jeg hørt!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Hehe - "ferdig innredet, hva skal jeg gjøre på da" var omtrent det samme jeg tenkte når jeg så det spm. :)
    Takk for koselig omtale - og god bedring med den forkjølelsen :)
    *klem klem*

    Og forresten... Hytte i Bergen? :) Hvor da?

    Og enda en forresten...
    M: Norges største bygd??? Det er den vørste geografikunnskapen jeg har hørt...! :( fy fy...

    SvarSlett
  3. Men Os er jo sikkert et bra sted å ha hytte :) Vet ikke om jeg noen gang har vært der faktisk, men hadde masse venner derfra i min ungdom :) hehe

    SvarSlett
  4. Dumpet sånn tilfeldig innom her, og ble sittende å lese:) Ser dere har vært i Tyrkia på samme hotellet som vi skal til på juli/august. Vil gjerne vite hvordan det var der! Stranden, bølger, oversikt ved bassenget osv. Er litt bekymret hønemor hihi...
    Har du mail så jeg kan sende og spørre om ting?

    SvarSlett
  5. Gull og leopard høres jo herlig glamorøst ut :-) Håper du har en fin helg!

    SvarSlett