08 juni 2009

Tyrkiatur!


Her har jeg funnet bildet av Kusadasi. Byen som var nærmest der vi bodde.
Nå har det vært veldig stille her hos meg, for jeg har igjen vært på reise fot. En deilig uke i Tyrkia har vi hatt ;)
Vi var en gruppe på 11 stykker. Høvdingen, meg, alle de fem fuglebarna, fuglemormoren og furglemorfaren, og Høvdingfuglforeldrene.
Siden jeg nå har dårlig tid, for jeg skal på et møte, så blir dette bare et bitte lite oppdaterings innlegg. Men jeg kommer tilbake med mer etterhvert ;)
Ha en flott dag alle sammen ;)
Kommer på besøk til dere alle så fort jeg har tid ;)

5 kommentarer:

  1. Ser herlig ut. Håpa du har hatt det topp.
    Ønska deg fin dag
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette såg så deilig ut. Gleder meg til å høre meir. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei Snuppa :) Har savna deg...
    Så deilig med en sydentur da... Tenker det var veldig energigivende og avslappende på samme tid... Skulle hatt godt av en utflukt jeg også, men men, det får vente :)

    SvarSlett
  4. Jaså ja så det er i Tyrkia du har vært ja ;O)
    Begynte å bli litt bekymret for deg!
    Men da har du vel hatt det fint tenker jeg ;O)
    Jeg elsker Tyrkia!
    Har vært i Side 4 ganger.
    Deilig med en slik tur får samlet litt energi!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Hørtes deilig ut med en ukes ferie i varmen. Her har det vært litt dårlig vær den siste uka (i hvert fall hos oss). Jeg var i Egypt i påsken og det var kjempedeilig. Ha en fin dag.

    SvarSlett