17 juni 2009

Kreativ blogger award ;D



Jeg var så heldig at jeg mottok denne awarden da jeg var på ferie ;) Kreativ blogger award. Jeg føler meg beæret over å ha fått denne ;) Den snille giveren som hadde bloggen min i sine tanker , er det Farge glade og inspirerende bloggeren med bloggen Forførende Farger

Tusen takk skal du ha ;)

Som seg hør og bør skal jeg gi den videre. Det stod til fem men jeg har valgt å gi den til tre av mine inspirerende medbloggende søstre:

Min Hjerteblogg, Anna-lisa

Lindas skattkammer Linda

Nannis verden Nanni

Alle disse flotte bloggene er virkelig verdt et besøk, så ta gjerne turen innom og kos deg ;)

Ha en strålendes juni dag ;)

2 kommentarer:

  1. Kjære søte deg,
    TUSEN TAKK for award! jeg er da virkelig glad for å få den selvom jeg fikk den en gang før, det er tanken bak...jepp!!
    Og ordene som følger, de er viktige, de... så takk <3
    Moro å lese La meme i innlegget over her, jeg ble memet selv for noen uker siden og ble helt utslitt av min egen reseach for å finne bakgrunnen til denne meme-saken ;)
    Ha en god kveld videre!!
    Klem ~

    SvarSlett
  2. Hei hei Eline.
    Tusen takk for hyggelig oppmerksomhet, koselig at du tenkte på meg!
    Det er ikke så ofte jeg gir awardene videre fordi jeg synes det er litt pez, gi de videre til 5...
    Jeg prøver heller å fortelle at jeg setter pris på andre blogger i form av hilsener. Men det er nå meg da ;O)
    Men du skal vite at jeg setter veldig pris på det!
    Og skulle jeg gitt fra meg en award nå så hadde du garantert stått på listen!

    Ønsker deg en super helg!
    Her i Trondheim venter vi på solen....

    Stor klem fra Linda

    SvarSlett