30 juni 2009

I ny drakt.

Her er noen av tingene ferdig fikset, en ting ser jeg at jeg glemte å ta bilde av, men det får komme senere.

Urnen ble faktisk hvit og jeg synes den ble flott. Men en buskbom på toppen, kanskje den også hadde blitt fin hvit? Hmm, jeg må tenke litt på det. Eller svart kanskje....

Man kan jo ikke ha så mange blomster i vindus kanten om dagen for de blir jo bare stekt i solen. Da synes jeg slike krukker med "kuler" på toppen er dekorativt. Dette bildet er fra badet. Fløte settet som jeg fant på en bruktbutikk for en stund siden. Alle de lekre badehjertene mine, som både gjør vannet svakt rosa og dufter godt. Slikt må man ha når man skal lage seg et lite hjemme spa ;)

Jeg tror muligens at fløtesett ideen og med perlekjedet, er en ide som jeg har fått når jeg en gang for lenge siden besøkte Irinas blogg.
Det er også øredobber og "småpjusk" i den lille muggen.


Ganske så koselig synes jeg. Kunne godt tenke meg å male baderomms innredningen, men det skjer nok ikke med det første. Det står andre prosjekter på tapetet før det. Vi mangler ikke på prosjekter, men etter Lilledo tok vi oss en velfortjent pause. Men nå kribler det i kroppen så nytt prosjekt ligger på trappene.... mildt sagt ;D

Nyt sommerdagen da dere ;)


9 kommentarer:

  1. Smart idê til annen bruk av fløtesett..... det er jo ikkje så ofte det blir brukt til det som er meininga med det, iallfall ikkje her i huset. Ønsker deg ein riktig god sommer.

    SvarSlett
  2. Hei min venn!!
    Jeg har vært innom, men var ikke pålogget, derfor ingen kommentar før nå!!
    Jeg håper alt står vel til med deg!
    Fløtesett på badet var festlig, det ser ut som badekuler oppi?
    Du er SÅ flink til å pynte, fin smak....blanding av klassisk, nostalgisk og KOSELIG!! Det er iallefall det JEG har sett så langt!
    Veldig fin urne, den ble fin i hvit!
    Jeg har også en sånn busk, jeg lurer på om den skal ut av huset...min ser veldig plastikk ut...kjøpt på Kremmerhuset way back when...
    Ønsker deg gode sommerdager!
    Klem, M

    SvarSlett
  3. For ikke å snakke om STILIG smak...
    Klem, M

    SvarSlett
  4. Wow så flott den vasen ble da.. Helt utrolig for en forskjell. Hvitt er bra for alt ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Friske ideer - godt å se :)
    Fløtesettet var veldig fint... Kanskje jeg kopierer ideen til mitt nye bad....

    SvarSlett
  6. Så fin vasen ble! Fløtesettet var jo kjempesmart å ha smykker i!
    Klem*

    SvarSlett
  7. Det er noen som klarer å finne så mye fint brukt. Den urna var fin og det ble veldig bra i hvitt. Fløtemuggesettet var ikke en dum ide å ha til sånnt småplukk på badet. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Jeg foreslår en sølvfarget buskbom :-)

    SvarSlett