10 juni 2009

En fantastisk ferie ;)

Det må jeg bare si... Vi har så absolutt hatt en helt fantastisk ferie. Masse sol, varme, koselig sammen med hele familien. Tilsammen var vi elleve med stort og smått. Vi bodde på Aqua fantasy og vi var innlosjert på Club Hotell. Vel, to av rommene lå på Club og et rom lå... Vel jeg vet ikke helt hva det het der. Hotell området var veldig stort og med 800 rom så.....
Men et fantastisk hotell og vi levde virkelig i sus og i dus ;)



Det var 22 bassenger på området og det lille "slottet" du ser er et badeland som tilhører hotellet. Alle bygningene som du ser, er med i hotellets område.


Her i midten ligger Club hotell. Her var det egen spisesal, spa avdeling, bar, liten handlegate, fitness rom, spillerom og enda mere til. Tror nesten vi kunne gått her i tre uker uten å fått med oss alt. Så en uke ble nesten litt for lite, men du så deilig det var å komme hjem også ;)
Det er jo som de sier..... Borte bra men hjemme best ;)



Her har vi tatt turen inn til Kusadasi, og øya er Pidgion Island. (Fugleøya) Her var vi ute på tur før vi shoppet senere.



Jeg har så masse nye inntrykk og vet nesten ikke helt hvordan jeg skal få dem sortert. Så jeg tror jeg må komme med litt ferie dryss sånn dann å vann. Dere skjønner... Jeg er nå bare så utålmodig på å se hva dere har funnet på mens jeg har vært borte.... At jeg nå er sprengferdig av nysgjerrighet! Jeg skal nå på bloggbesøk, for jeg har savnet dere ;)
Snart banker jeg på DIN blogg dør ;)




10 kommentarer:

  1. DUUU så deilig!!!
    Flotte bilder!
    Ha en fin dag,
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Heeey

    For en flott plass da....kjekt å høre at dere har hatt en fantastisk ferie..;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, jeg trenger en slik ferie... :(
    Batteriene mine er rimelig flate, og tenker det var veldig givende på mange måter å komme seg bort litt :)
    Kjekt å ha deg tilbake...

    SvarSlett
  4. Å dette såg deilig ut. Så kjekt at du har hatt ein deilig ferie. Nå lengter eg også virkelig etter ferie, er sliten og har nedtelling !!! Ha ein fin dag, gleder meg til å høre meir om ferien din.

    SvarSlett
  5. Har du vært i Tyrkia tidligere? Jeg har faktisk ikke vært der. Jeg har vært 5 ganger på forskjellige greske øyer. Men jeg kjenner jeg får lyst til å dra dit når du skriver og viser bilder derfra.

    Ja, jeg har igjen fått litt bloggenergi. Og det er jeg glad for. det gjør tilværelsen litt mer interessant hvis en kan bruke en klisje. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. *lengte bort* Det så ikke ut som dere led noen nød der nede! Så flotte bilder! Jeg tror jeg ville likt meg oppe i det slottet,når det kommer til badeanlegg så er jeg verre enn barna :P Så deilig meg slike ferier,bare reise bort slappe av og gjøre det man har lyst til å lade batteriene..man ser plutselig veldig lyst på ting etter en stund borte =)
    Håper du har en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Gleeeder meg til å høre fra turen! Og tusen takk for nydelige ord på bloggen min, jeg ble rent rørt, jeg...
    Det er godt vi kan inspirere hverandre her inne. det har åpnet seg en helt ny verden for meg her i Bloglandia... jepp!!
    Vi blogges!
    En god nattaklem fra Nanni :)

    SvarSlett
  8. Så deilig det ser ut! Håper dere har hatt det riktig fint og fått ladet batteriene skikkelig :-)

    SvarSlett
  9. Utfordring til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  10. Det ser jammen ut som litt av et sted. Førstår at dere har kost dere på ferie.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlett