15 juni 2009

Dilla på lilla???

He he, neida ikke helt. Men litt farger er man nødt til å ha.... I allefall jeg. På soverommet står denne potten, og har to små ved siden av seg. Til lys, selfølgelig. Jeg er jo lysoman eller noe i den dur. Hmm, jeg lurer på om det finnes et eget navn for oss som bare MÅ ha stearinlys....
Vel, nok om det.
Jeg fikk en ide her en dag, kanskje innblandet litt galskap eller et anfall av... kreativitet.


Jeg synes jo disse .. ææh, har glemt hva de heter men buskblom kuler? Hi hi, sikkert BUSKBOM eller no. Vel de er litt kjedelige i grønn så da måtte jeg finne frem sprayen min. Synes faktisk at det ble ganske kult, mens fuglebarna bare ristet på hode av meg ;D


Jepp, lillametallic. Den runde busk blommen ble rett og slett metallic lilla. Jeg må jo bare si at jeg er veldig fornøyd. En skikkelig fargeklatt her på sengebordet mitt.



Ellers så henger jeg etter her på bloggen min. Litt på grunn av at jeg er sliten, forkjølet og at nettet mitt har vært nede. Men jeg har faktisk hatt masse ideer så ting kommer. Ellers så har jeg fått en award og en utfordring som jeg skal prøve å snart få tatt meg av. Beklager at ting tar sånn tid.
Dette var pludreriet mitt i dag, ha en fin kveld ;)



9 kommentarer:

  1. Hmmm....starinomania??? kan det være ett passende navn til denne lysomane damen! hehe

    Ha en fin kveld...

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Stearinomania seff....litt stavefeil bare...hehe

    SvarSlett
  3. Hehe, så kult! Lilla er en farge til å bli glad av :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er også avhengig av talglys!
    Jeg fyrer ofte slik at gjestene omtrent sitter å peser..hi hi.
    Men det er jo så koselig.
    Stilige blomsterpotter.
    og buskbommen din ble flott!
    Ikke godt med forkjølelse nei.
    Jeg er hjemme fra jobb i dag med farang, godt det ikke smitter over nettet ;O)

    Ha en fin uke min venn!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Min yndlingsfarge er lilla :-) Har den vært i mange år..og skulle jeg noengang flytte for meg selv igjen så skal stuen være malt i grålilla -) herlig!!! Samboern er nok desverre ikke med på den fargen...klager stadig over at jeg alltid går i lilla klær osv...men jeg er lilla sier jeg :-) og slik forblir det!

    Lenge siden jeg har fått tatt meg god tid inne på siden din og nå skal jeg gjøre det :-) For nå sover minstegullet og resten av flokken her :-)

    Ha en fin ny uke :-)

    klemmer

    SvarSlett
  6. Jaså så det ble til at du sprayet din buskblom å ;) Tror du kommenterete at min ble så fin da jeg gjorde det !!

    takk fot hilsen og ha en flott uke.

    SvarSlett
  7. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Halloooooooo!!
    Så kjekt å høre at dere hadde en fin ferie!
    Lilla er stilig!
    Ha en fin dag.
    Klem, M

    SvarSlett
  8. Det blei kjempe stilig med lilla :)
    Håper du har det bra.
    Ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  9. De lysholderne var skikkelig fine! Hvor fant du dem? De ville nemlig passet veldig bra hos meg siden jeg har en mørkelilla vegg, og resten er svart og mørkebrunt.

    SvarSlett