29 juni 2009

Brukt fangst ;) Ny tenåring i hus ;)

Ahh, det er sol, det er sommer og det er fantastiske mange deilige varmegrader. Jeg storkoser meg. Har vært litt på reisefot, for å besøke familie og venner. Og nydt varmen og selskapet i lange drag. Så bloggingen har ikke vært prioritert, men nå kommer det noen dryss, for nå har jeg masse på lager her ;)

Nok om det... Jeg gikk en regntung dag på byens brukthandel og litt fant jeg jo da. En urne, litt speisa brun, gull men ganske flott allikevel, et perlekjede, og en lampett.
Jeg har gjort meg ferdig med de tingene så nye bilder kommer ;)
Men nå.....
Eldste fugledatter fyller 13 år i dag, Hipp hipp hurra ;D Og HJELP, vi har nå enda en tenåring i hus. Hvor ble alle årene av?? Hva gjør man da når den nybakte tenåringen ikke ønsker seg noen ting?? Jo, vi skal på Shopping ;D
Nyt dagen dere ;)

6 kommentarer:

  1. Gratulere med tenåring og bruktfangst.

    Ha en fin uke svarte fjær...høres ut som en indisk prinsesse.

    Klem

    SvarSlett
  2. Jøje meg...Tenåring da gett. Åsså dere som nettopp var her!!!! du vet jo hvor glemsk jeg er når det gjelder bursdager...Du kunne jo minnet meg på det:-)...vel vel, hils så mye til tenåringen da, og gi henne en god god klem fra meg;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med ennå en tenåring i hus :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny tenåring da! Shopping høres ut som en perfekt gave :-)

    SvarSlett
  5. Hei snuppa!
    Det blir litt stillere fra mange av oss nå i sommervarmen.
    Vi må jo nyte vet du, den sommeren er så alt for kort.
    Høres ut som du nyter og har det bra du også.
    Det er godt å høre!
    Grattis med bursdagsbarnet.
    Det er ikke bare bare med tenåringer i huset, men hver alder sin sjarm sier nå jeg ;O)
    Har snart 2 tenåringer jeg også, men skal ikke klage, for de er ikke så aller værst...bare litt hormonel ;O)
    Vi har ferie om noen dager, så jeg er i skikkelig feriemodus.
    Rolige dager på jobb (i barnehagen) mange barn har begynt ferien, så vi suller rundt og koser oss i sola.

    Kos deg videre min venn!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Hehe - husker det var morro å være tenåring :)Gratulerer til henne... Nå begynner livet - så bare pass deg fuglemor :P hehe

    SvarSlett