11 mai 2009

Sink angrep!!

Ja jeg har nå gått til angrep på en sink lykt. For sarte sjeler som elsker sink... dette er nok ikke et innlegg for deg.
Denne lykten synes jeg var skikkelig lekker... Ja ikke fargen, men formen. Fant den på Skeidar til 250 kr. Halv pris. Da ble den med meg hjem ;) Det var forresten Høvdingen som mente at den... :kunne jo bare males ;D Hi hi, jeg har en hærlig mann ;)
Bare se de herlige og spesielle "krussedullene". Jeg er nok en person som blir tiltrukket av snirkler og noen bestemte mønster. Lykten ble med meg hjem med den tanken at den skulle bli forvandlet til en sølv lykt. Hver gang før jeg endrer noe, tenker jeg igjennom alle de alternativene som passer meg. Sort blank? Hvit?? Sølv? Lilla? Rød?? Mulighetene er jo så mange.....


Den ble crome sølv. Jeg er bare såå fornøyd, den ble knall lekker, om jeg skal si det selv. Denne er ganske stor og er vel en 40-50 cm høy.


Snirklene igjen i sølv denne gangen.......



Hjørne snirkler og døren. Jeg fjernet glassene, snudde lykten på hodet og sprayet inni. Jeg var fast bestemt på å forvandle hele lykten, både utvendig og innvendig. Det ble en ganske lang prosess for å få med meg hver minste krik og krok, men jeg fikk det til ;) Tålmodighet er visstnok en dyd... Har jeg hørt.....
Men nå får jeg visst runde av her, jeg ser at det er planlagt en driftsstans kl. 14.
Så Tuddeluu......




13 kommentarer:

  1. så tøff lykta ble da.....Men, driftstans?...hmmm, jaja.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. dØSslekker...men ærlig talt likte jeg den sink. men skal den være inne så skjønner jeg det !!

    Jeg tenker også på tusen farger og ender opp med den samme crome. Brukte du den jeg bruker,
    men vet du en slik lykt vil å å ha !!
    Er det skeidar ?? Nettopp kjøpt den eller ??
    pokalen min ble hvit den :)
    passet bedre der jeg skulle ha den !!
    Ha en fin dag min venn !!
    Klem

    SvarSlett
  3. Lykta ble bare så lekker:) Tror jeg må ta meg en tur til Skeidar i morgen;)

    SvarSlett
  4. Oi,den lykta ble jo bare griselekker da! Var på Skeidar selv en dag her,tror jeg så dem,men jeg har nok lykter har jeg fått høre ;) kanskje jeg skal knuse noen med vilje så jeg kan kjøpe ny,hehe.
    Håper alt står bra til ellers =)
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Haha! Ja, den var nok litt treffende! Det er nok en del sink-elskere her inne. Hihi! ;O)
    Du er kuul da!!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Den lykten var rålekker!
    Jeg likte den godt både i sink og i sølv.
    Hvis jeg skulle ha hatt den ute ville jeg ha hatt den i sink.
    Men til innebruk måtte den ha vært i sølv.
    Det koster å ha konfirmant med bunad og greier+ at vi nylig hadde reperasjon på bilen til over 10000.
    Så her er jeg litt på sparebluss:O(
    Dermed blir det dårlig med shopping!
    Men det kommer jo snart skattepenger....
    Jeg er spent på å se hva du gjør med brettet ditt ;O)

    Klem til deg min venn.

    SvarSlett
  7. Lykten din blei kjempestilig den.Nå er av de som liker zink, men det betyr ikkje at eg ikkje kan syns at andre ting er kjempeflott også. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  8. Den ble virkelig stilig!!

    :D

    Jeg vingler frem og tilbake med koksbøtten min....sink passer kanskje ute....men jeg er egentlig ikke helfrelst fan....må innrømme det.....

    Hvor kjøpte du sprayen?
    Var den lett å bruke?

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. For eit pirkearbeid det må ha vært, men du fikk det nydelig til. Kjempe flott blei den.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  10. Fytterakkern!
    Den lykta ble bare RÅÅÅÅÅÅ!
    Mye finere enn i sinkutførelsen.
    Så smart av deg å komme på at den kunne sprayes sølvfarget.

    Tror skeidar blir utsolgt for disse lyktene rimelig kjapt nå ;-)

    Foresten, takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ser at vi to har en del felles. Bl.a. at vi er tyrer begge to.
    Ha en fortsatt fin dag, og gratulere med ukas flotteste prosjekt!

    SvarSlett
  11. Så kjempe lekker - jammen er det bevist at du kan trylle!! Smil!

    Ha en super tirsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett
  12. Ah, så kul den var da...
    Jeg er ikke så glad i sink, hvis det skal være innendørs, men i sølv, ble den helt nydelig :)

    SvarSlett
  13. Så utrolig mye ting du har gjort om, og så utrolig mye stilig du har, ble skikkelig inspirert til og gjøre om ting selv :)

    Klem Sussa.

    SvarSlett