14 mai 2009

Lilledo Finalen!!

Da har dagen kommet..... Dette er det siste innlegget om lilledo. Dere husker kanskje hvordan det så ut?? Doen er det bilde av her, men hele det første innlegget med før bildene, ligger her
Da kan dere ta en ekstra titt ;)

Jeg må si at jeg har hatt det veldig gøy når jeg har skrevet om lilledo. Å legge frem litt og litt slik at ting ikke ble avslørt for tidlig. Ei venninne ringte her om dagen og kjeftet litt, for nå bare MÅTTE jeg se å legge ut de siste bildene. Hun mente at jeg ikke bare kunne legge ut tapeten og så.... ikke noe mer. He he, så her M er alt sammen ;D


Taddaaa! Slik ser det ut her nå. Vasken med speilhylle har vi funnet på nettet. Vi falt helt for den fordi den var lekker og ikke så tradisjonell. Vi har virkelig slått oss løs her inne og valgt alt som vi liker best ;) Det er jo et lite rom ;) Så da kunne vi gjøre det. Våtrom koster mye å pusse opp, for det er så mye forarbeid som man ikke ser når det er ferdig. Maange timer har Høvdingen lagt ned i dette rommen, men så ble det bare helt perfekt... for oss ;D


Lampen du ser på bildet var den som Murphy tryllet med. Den er på plass igjen nå. Vi valgte å bruke bord som en kontrast. Så var det bare å vri hjernen i jakten på den perfekte plasseringen......
Du skimter også et tannkost glass i gull. Det fant jeg på Kid, og skulle bare så gjerne hatt såpe dispenseren også, men den var de tom for her. Noe som jeg syntes var kjempe kjedelig.



Her er taket. Legg merke til at platen henger slik at det er luft rundt kanten. Den er hengt opp med kjetting og kroker, men de ser du jo ikke. Fire spotter lyser i platen. Ble det tøft??



Jeg har mast en del om denne lille kassen..... ;D Det er rett og slett en morsom effekt. Det er lys i toppen som lyser når man slår på natt modus. Da slipper fuglebarna å få flombelysning hvis noen må på do. Det kan jo være greit for en trøtt liten fugleunge ;) Ja og så har jeg et sted å sette litt stasj, og det liker jeg. Lillehyllen min.





Her er den nye vegghengte doen, med softclose toalettsete, glassfliser og gulltapet. Den svarte lille bryteren på veggen er den vi kan regulere lys modus i fra. Dag, natt, dim, og slå av. Ja også varmekablene i gulvet.
Pokalen oppå fant jeg i Sverige.






Her er den vesle gull pokalen som jeg fant i en bruktbutikk. Den var jo bare så perfekt her ;D







Den herlige designen på krana.








Her er nattmodus lys på. Det ligger lys langs vasken som du ser. Jeg liker godt formen på vasken også.







Til slutt så er det døren. Helt den samme døren som sist men nå i ny drakt, altså hvit og med nytt dørhåndtak.
Da takker det som het lilledo for seg. Velkommen til Gulldo ;)









17 kommentarer:

  1. (o´, ,`o)
    ´( (O) )`
    ( :)`.,´(:)
    (,,,)..(,,,)

    Det var utrolig stilig!!
    Luksuriøst med nattbryter, og vasken var jo bare et funn!!
    Ha en strålende dag og aften,
    klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Jøssenavn! Doen er jo ikke til å kjenne igjen,fantastisk! Så lurt med nattmodus.Hater å stå opp om natten å lyset slår imot en på badet,men her kan man jo se likevel =) Syns det ble kjempestilig og tapetet var jo nydelig.
    Kommer du deg noen gang ut derifra nå? ;)

    SvarSlett
  3. Aj, aj, aj, - så flott det ble!!!
    Likte ALT!
    Tapeten, designet på kranen, servanten var tøff og stilig, belysningen, pynten og stæsjet, dørhåndtaket, fargekombinasjonen...

    Dere har all grunn til å være stolte over resultatet!
    Gratulere!

    (Jeg vil også ha en såååå flott do!) Klem

    SvarSlett
  4. DAAAAMN, Så lekkert det ble Eline. Maskulint og femenint på samme tid. Jeg må jammen si at Høvdingen har vært flink altså....ja du og ikke minst.
    Julegave liste følger:
    - din kreativitet..
    - Jeg vil låne Høvdingen, så han kan lage nytt bad til meg og
    He he he, neida...tuller.

    Men seriøst, Lilledo fortjener absolutt navnet Gulldo...

    Klem og klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt do !!Så utrolig stilig !! Tapeten, disignet, lysene ja alt sammen var så gjennomført og kjempestilig. ha ein fin kveld !!

    SvarSlett
  6. Hei og gratulerer så masse med overstått bursdag!Om lilledoen deres er det baare en ting og si-KNALLSTILIG!Likte alt,det er jo så gjennomført så skjønner så godt at det har fått navnet Gulldo!Flink en Høvding du har ja.Klem

    SvarSlett
  7. Hei ~
    kom over bloggen din via via...som man gjerne gjør..
    Nydelig do, og så med nattlys da gitt!
    La meg til som følger, så jeg kommer igjen.
    Klem fra Nanni :)

    SvarSlett
  8. ..så utrolig flott!..ja vettu - det er morro å pusse opp! Kos deg på do!! Smil!

    Ha en super fredag og 17.mai helg!

    SvarSlett
  9. Jeg mente hvert ord av det jeg skrev!
    Jeg har tatt vare på bildene av doen deres, slik at min kjære husbond skal få se litt nærmere på de ;-)
    Han trenger å bli foret med bilder av do/bad, slik at han ser at det faktisk går an å lage et "smykke" ut av et slikt rom også.
    Hva slags tapet har dere brukt?
    Er det en tapetbord dere har på langs på veggen?
    Jeg tror dette er det fineste doet jeg har sett. Seriøst!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så stilig dette ble. Dere har vært kjempe flinke, det er jo så moro å pusse opp.
    Ønsker deg en fin 17. mai feiring.

    SvarSlett
  11. Jah, nå kan jo budsjettbadet mitt bare gå å legge seg, når "lilledoen" din ble SÅH lekker.....!
    Hmm....

    Men joa, her går det no som vanlig egentlig. Ingen store oppløft egentlig :/
    Men sitter nå å venter på besøk da, Broren til Mannen kommer på besøk i helgen, så da skal vi bare kose oss masse.
    Jeg har jo bryllupsdag på 17. mai, så da skulle det vel bare mangle at en koste seg litt ;)

    Ha en finfin helg, og tusen takk for tankene :) *klem*

    SvarSlett
  12. Innom og ønsker en god 17.mai,
    med tre roser til deg,
    @->- @->- @->-
    klem fra meg

    SvarSlett
  13. Hei igjen . Innom for å ønske deg ein fin 17.mai

    SvarSlett
  14. Ojojoj så mange lekre detaljer!!

    Likte VELDIG godt lyssettingen, lekkert!! :o)

    SvarSlett
  15. Endelig! Lilledo var rett og slett ikke til å kjenne igjen. Heldigvis! Det med nattmodus var en fantastisk idé. Neste gang jeg eier stedet jeg bor, skal jeg jammen investere i det selv.
    Jeg elsket formen på vasken, den var nydelig. Gratulerer med nytt do!

    SvarSlett
  16. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Heisan!
    Innom deg for å se om det var noe nytt her i gården!
    Jeg håper at du har hatt en fin helg, at ikke du ble syk, det er ikke lett å ha en kronisk sykdom...(..vet av erfaring...)
    Ellers er jeg på vei til Biltema for å kjøpe spray....det blir nok sølv, ja.....
    Sink passer ikke til koksbøtten, da måtte den i så fall stått ute!
    Ha en fiiiiiiiiin dag!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Så kjempestilig!! :) Herlighet, endelig finale! :P Så kjempelurt med nattmodus :) Det må eg skrive opp bak øret :)

    Ja, vi bruker mykje tid på altanen :) Så kjempekoslig å sitte der ute når været er bra. I dag regner det som berre det. Så blir ikkje noko altantid i dag dessverre. Håper du har det bra! :) Ha ei strålande veke! Godklem til deg :)

    SvarSlett