19 mai 2009

Hverdags kaos.



Ja her i redet er det mer kaos enn orden om dagen. Møter, trening, samtaletimer, handling, vasking, 17 mai og alt annet som jeg prøver å få gjort. Derfor har det heller ikke vært tid til å blogge. Noen små prosjekter er ferdige, de venter bare på fotografering, andre er under arbeid. Men etterhvert så skal jeg få orden i sakene .... (og i hodet mitt) Der er det nesten så fult at det renner over. Skal få unne litt av gangen så blir det bra.




Jeg hadde jo 35 årsdag og bilde kollagen er av den fantastiske blomsterbuketten som Høvdingen kom med til meg. Blomstene var store, flotte og struttende. Den vakreste buketten jeg har fått. En skikkelig høy og lekker bukett ;)
Jeg fikk også en Ipod av Høvdingen ;D Det hadde jeg ønsket meg, den er en bitteliten shuffel sak. Av Høvdingfuglforeldrene fikk jeg en nyydelig Lene Bjerre lyslykt, og litt penger. Så i dag var jeg på Fryd å kjøpte to skåler. Blanke skåler med sølvkant, fra Lene Bjerre de også. En stor og en liten.

Dette var dagens mini oppdatering og nå... Nå skal jeg besøke bloggene deres ;)

Tuddeluu ;)

9 kommentarer:

  1. Oj så flott bukett du fikk!! Nydelig!!!
    Var du på Fryd? Er ikkje den kjeda slutta??
    Trodde det eg.
    Ja man har travle dagar med alt ein skal rekke.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann og hoppsann !!
    Gratulere med dagen....igjen....kan hende jeg har sagt det.
    Høvdingen din er jammen bra grei QQ
    Nydelige blomster til en nydelig dame.
    Her har jeg ligget halve dagen og det gjorde jeg i går også.

    litt sliten ja :)

    Ha en god uke. med bedring !!

    Goklem

    SvarSlett
  3. Åh, for en fantastisk bukett :) Den var nydelig... Ipod er kjekt å ha, jeg er veldig glad i min Nano...
    Kjekt å "se" deg igjen her inne, *klemmer*

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått! Nydelig bukett da! hehe..Høres ut som oppi hodet mitt..tror jeg må lage meg en plan..for å kunne gjennomføre alt som skal gjøres og er begynt på!!

    God kveld til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Det var en fin bukett, det var en snill høvding.
    Du, jeg trodde at alle Fryd butikkene var borte, at de var konkurs?
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  6. Nyyydelig bukett!
    Og takk for koselige kommentarer både hos meg og hos Miriungen :)

    Og gratulerer med vel overstått..., det nærmer seg en slik dag her i huset også, men jeg er født i 66.
    Kjenner igjen det du skriver om kaos...jeg kom hjem fra sykehuset i går og jeg jobber med lister nå, alt jeg må huske, så lite jeg orker, ta bilde, kjøpe blomster, orker ikke, mat til barna.., men tid kommer..
    Vi snakkes, vi,
    klem fra Nanni

    SvarSlett
  7. Nå får du prøve å koble av litt også...ikke bra å stresse for mye!
    Huff men jeg kjenner meg igjen her ja....
    Slik går no dagan ;O)
    Vi har itillegg noe som skjer hver helg i mai!
    3 konfirmasjoner + 17 mai.
    Den ene konf. ble jeg ikke med på da jeg lå syk hjemme.
    Den siste konf. nå i helgen, men da får det være bra en stund ;O)
    Har langhelg nå...deilig da blir det tid til litt annet også!

    Klem til deg min venn!

    SvarSlett
  8. Ville bare si at jeg har vært innom..
    Håper du har en fin himmelsprett !
    Klem fra M

    SvarSlett
  9. Du verden for en vakker blomsterbukett! Du har tydeligvis en mann som er veldig glad i deg og som vet hvordan han skal vise det ;-)
    Ser fram til at du legger ut bilder av dine nye prosjekter, hva det nå enn er.
    Jeg suger til meg ideer fortiden.
    Før jeg avslutter, - gratulere med vel overstått! Og ha en fortreffelig helg!
    Klem

    SvarSlett