04 mai 2009

Hjemme igjen ;)

Etter nå fem dager oppe i midnattsolens land er jeg hjemme igjen. Hodet er fullt av inntrykk, møte med mange flotte og spennende mennesker. Erfaringer har blitt bønhørlig utvekslet og diskutert.
Det er unikt det å møte andre som har EDS eller pårørende til andre med samme diagnose. Jeg kan ikke helt forklare det men det er på en måte som å komme hjem ;)
Hodet er nå propp fullt av alt som har skjedd disse dagene og kroppen..... kaputt som forventet. Men det gjør ingenting akkurat nå. ;D


Været der oppe har vært fantastisk, sol og varmt. Jeg mener..... folk gikk jo i shorts på lørdagen!? I Bodø!! Jeg er jo mektig imponert, det må jeg si. Men deilig å komme hjem igjen, og her er det sol fra knall blå himmel ;D Blomstene titter frem i blomsterbedet og trærne har blitt grønne.

Før jeg reiste til Bodø hadde vi konfirmasjon til eldstefuglesønn. Kan du tro det?? Så en er vi ferdig med så nå er det "bare" fire igjen.... hi hi
Bilder fra bordekking en skal jeg legge inn senere.



Bildene her i dag er fra et par dager før konfirmasjonen. Det har blomstret mer siden da ;)
Jeg vil bare si tusen takk til alle dere som har kommentert hos meg, jeg satte stor pris på det ;)
Solskinns klem fra meg ;)



7 kommentarer:

  1. Hei hei, det har blitt lite tid til blogging på meg siste uka (dagene raser avgårde). Så nå må jeg "lese meg opp" litt rundt omkring. Så også hos deg :o)

    Jeg har aldri hørt om EDS, men jeg skjønner jo ut i fra det du skriver at det må være en "belastende" sykdom å leve med.
    Fint at du har lagt ut litt info om sykdommen og hvordan det er å leve med den. Så lærer jeg og sikkert mange med meg, mye nytt om hva det er og hvordan det kan være å ha det.
    Sikkert flott med slike samlinger som du har vært med på i Bodø. Godt å snakke med andre som "vet" hvordan du har det.

    Håper kreftene snart er tilbake!
    Ønsker deg en god uke.
    Godklem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei hei - og vel hjemme et en flott og innholdsrik tur skjønner jeg!

    Jeg vet svært lite om EDS - men jeg skjønner at det er tøft - skjønner godt at det er godt å være sammen med andre i samme situasjon.

    Flotte blomster du viser fra hagen!

    Ha en fin fin mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  3. Hei Nordlandstrompeten;-)

    Kjekt å høre at du har hatt en fin tur...

    klem og klem;-)

    SvarSlett
  4. Mmm, jeg savner litt midnattsol ja. Lyse netter og dager og kvelder og morgener :-) Takk for hyggelig bursdagshilsen!

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så fint å høre at du har hatt en vellykket tur!
    Skjønner godt at du har behov for å diskutere erfaringer med noen som forstår seg på det!
    Det er så deilig nå som det begynner å spire og gro rundt oss!
    Vakkert...men for å si det mildt...noe dritt i forhold til allergi!
    Du har hatt konfirmant du også ;O)
    Artig, men deilig når det er vel overstått!

    Ønsker deg en fin uke!

    God klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar :-) Man kan aldri dra for ofte nordover tror jeg. Nordnorsk lys er noe for seg selv *sukk*

    SvarSlett