07 mai 2009

For 35 år siden.......

For 35 år siden på denne dag, kom ei lita jente til verden. Ganske så nord i Norges land ble hun født. Med vill natur, nordnorsk i målet og gla og fornøyd. Men årene går og denne jenta vokser til. Hun flytter vest i landet med familien og siden øst. Her i øst har de fleste årene til den vesle jenta, gått. Hun har fått barn , opplevd gleder og sorger. Men nå som den vesle jenta her blitt voksen ferier hun sin 35 års dag. Og det... det gjør hun nå i dag. Hurra for meg ;D

Jepp, så har jeg nå rundet det litt magiske tallet 35, halvveis til 70 og mere til. Men det gjør meg slettes ingen ting ;) Krabber ikke å gjemmer meg under dyna selv om jeg nå er et år eldre. Livet skal leves og det er mye å oppleve.
Ha en riktig så vindunderlig dag ;)

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med den store dagen!!!!! Eg feira min 35 års dag i november som var :) Fint tall og fin alder :)
    Håpa du får ein kjempe flott feiring!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Oi, gratulerer med dagen kjære fuglemor :) Så utrolig fin du var på bildet...
    Håper du får en superduper dag, og masse fine gaver du kan blogge om senere :)
    *bursdagsklemmer i bøtter og spann, kommer flygende fra Lofoten :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!! (og velkommen etter :O))

    Så fint bilde av deg!!
    Håper du får en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen din idag!! Konfirmanten din har en ung mamma!!


    Takk forresten for hyggelig kommentar hos meg!

    SvarSlett
  5. Gratulere så mye !!
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen. Herlig innstilling til livet og alder :-) Fin blogg du har. Hilsen fra Kjersti

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen! Håper at du får ein flott dag.

    SvarSlett
  8. Gratulerer på det varmaste med dagen, kjære Eline:0)
    Nydelig bilde av deg....
    Har ikkje vore innom på ei stund, så no har eg bladd og lest meg nedover mange innlegg her...
    Først: Bordet til konfirmanten var utruleg flott dekka, og det er no konkurranse om borddekking på Nib. Du bør seriøst vurdere å mede deg på, for dette var KNALL!!
    Så: Utruleg modig valg å skrive om sjukdommen din her inne, det står det verkeleg respekt av. Såg i ein kommentar at bloggen kan vere eit medium for å spre kunnskap om ein sjelden sjukdom som veldig mange ikkje kjenner til, og det er eg einig i...
    Ellers er det utruleg kjekt å høyre at du har kosa deg på treff, og at du sit at med så mange nye inntrykk!!
    Varm klem på den store dage, min venn:0)

    SvarSlett
  9. Hei hei kjære deg.
    Gratulerer så masse med 35 års dagen!
    Håper dagen din blir fin!
    Wow for en flott dame var det første jeg tenkte da jeg så bilde av deg!
    Nydelig bilde av deg!
    Når du er ferdig med konfirmasjonsfeiringen så er det altså bursdag som står for tur ;O)
    Bordet var kjempefint pyntet!
    Stilig til en gutt!
    Artig med de sorte fatene!
    Kjempetøffe bordkort også.
    God smak har du!
    Så du på de siste bildene mine at jeg har på duken jeg fikk av deg enda ;O)
    Jeg er veldig glad i den og så synes jeg det er ekstra stas at jeg har fått den av en god blogg venn!

    Sender deg en god bursdagsklem !

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen din;-)

    Steike flott du var på det bildet.

    Klem og klem

    SvarSlett
  11. Juhu! Gratulerer med dagen :-) Håper du har en fantastisk dag!

    SvarSlett
  12. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Tittei!
    Gratulerer med din store dag!!
    Klem fra meg!!

    Ps...er fremdeles i tenkeboksen mht koksbøtten!!
    Zink er sikkert det som skjuler skavankene best, men det passer ikke helt inn.....

    SvarSlett
  13. Gratulerer masse med dagen din i dag ! Håper du har hatt en flott dag !

    Flott borddekking på konfirmasjonen til sønnen ;)

    Ha en fin uke videre, snart er det helg igjen :0)

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Gratulere så masse med dagen! rakk ikke å skrive det før etter klokken tolv men... Bedre sent enn aldri :-) Har ikke hatt tid til å sitte på pc'en før nå. Syr kjoler til jentene som de skal ha i dåpen til Gabriel :-)

    Så fin du var på bilde :-)
    Håper du har hatt en fin dag!

    godnattaklem ifra meg

    SvarSlett