02 april 2009

Konkurranse!!! Jeg feirer ;)

Konkurranse... vel, det er mer feiring enn konkurranse. Jeg feirer nå at telleren min har passert 6000 besøkende og at innleggene mine i antall har gått over 100 stk. Er ikke det en grunn til å feire, så vet ikke jeg ;) Telleren min passerte 5000 stk besøkende i stillhet. Det samme gjorde innlegg nr 100 så nå må jeg feire litt. Det du må gjøre for å kunne "vinne" denne duken er å skrive en liten ting om bloggen min. Feks, hva du synes om den , hva du liker å lese om eller hva du syntes at det kunne vært mer av her hos meg. That`s it.
Så skriv litt i kommentarene så er du med på konkurransen ;)



Du kan altså få denne duken. Jeg har sydd den for hånd og jeg gir den nå vekk. Bildet av den er tatt på salongbordet hos meg og den er litt avlang. Fargene er jo som sagt hvit, beige og et rosestoff. Med litt rosa på.


Litt mer nærbilde av stoffene. Kunne den falle i smak, tror du?? Ja da er det bare å henge seg på.




Da får du ha lykke til. Kanskje den snart kommer i posten til deg?? ;D
Ha en fin kveld ;)


19 kommentarer:

  1. Eline!!!Jeg digger denne bloggen din, er jo blitt avhengig jo:-) Det første jeg sjekker når jeg skrur på pcn er om det har kommet noen nye innlegg i bloggen din. Jeg syns bloggen din er fin fordi at du ikke bare har om interiører osv, du fletter også inn litt om hva som skjer i hverdagen hjemme hos deg, og det gjør du på en utrolig morsom måte....DU skriver veldig bra mao.

    Klem og klem:-P

    SvarSlett
  2. Hei! Her hadde jeg rett og slett ikke vært før... Jeg syns de glassene ble kjempe koselige! Gøy at folk skriver om og tar bilder av ting de lager og pynter med i huset sitt. Man blir jo så inspirert!

    Jeg vil gjerne være med i din konkurranse!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  3. For en nydelig duk!!
    Sier ikke neitakk til sånne!!
    Flott blogg:)

    SvarSlett
  4. Hmm... Jeg ble i sin tid fanget av denne fuglemoren sin måte å være veldig privat, men samtidig veldig personlig på, rett og slett i måten du skriver og formulerer deg om fuglefamiliens hverdagsysler... Noen ganger når du viser bilde av huset, ser jeg for meg at det ligger i toppen av et tre, og at alt er i miniatyr... :) hehe, jeg blir veldig skuffa hvis jeg en dag oppdager at du bor i et helt vanlig hus altså :)

    Jeg liker de kreative innleggene dine. Spesielt når du har vært på brukthandel og forvandler gamle ting til nye skatter. Og så er jeg veldig glad i lilledooppussingen...

    Ang. håret, så er jeg for alternativ C - klippe litt og farge foliestriper i to eller tre farger ;)

    SvarSlett
  5. Jeg har likt bloggen din og måten du blogger på,helt siden første dag jeg fant den.MÅ bare innom og ta en titt hos deg,når jeg er på pcn.Inspirerende blogg og du er så flink å lage saker og ting selv,som du viser oss.Masse kreativitet hos deg!klem

    SvarSlett
  6. Jaså, du skal ha meg til å kommentere mer? He he he, bare tuller med deg. Klart jeg har lyst til å vinne lekre duken, men vil du ikke ha den selv, da?

    Synes bloggen din er spennende, det er morsomt å følge med deg/dere, og se på alt det fine du lager. Ante ikke at du kunne sånt, jeg. ;)

    God påske til dere alle mann. :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med å konkurrere om den flotte, håndsydde lappeduken din. Artig å følge med på oppussingen! Hvis dere ikke har bestemt kjøkken ennå, så ta en ekstra titt på Ikeas Askome.Det har bare loddrette profileringer,slik at ikke skitt samler seg nede på skapdørene. Vi monterte dette hos mamma i høst, og det ble vakkert. Lykke til videre! Hilsen Toril A.

    SvarSlett
  8. Jøss. Skal du gi bort den fine duken som du har jobbet så mye med? Tror jeg hadde vært for egoistisk til å gjøre det.
    Den passer ikke helt i mitt mørkelilla og svarte/brune hjem, så lar være å delta i konkurrasen, og lar noen som vil ha den mer få vinne :)
    Blomsterdamen hadde vært for opptatt til å finne ut av det i det siste. Var visst på tide med årsregnskap... Men skal fortsette å mase, og gir deg beskjed når jeg finner ut av noe :)
    Grattis med over 6000 besøkende!
    Ragneklemmer.

    SvarSlett
  9. Apropos ranunklane du spurte meg om så har eg litt ymse erfaring med det. Men denne gangen har dei stått strålande fine i ei veke:0) Var flink å kutte dei og sette dei med holdbarhetsmiddel i varmt vatn når eg kom heim. Kankje det er kluet?!?

    SvarSlett
  10. Heisann ooo store fugle-dronning. hehe..

    Hva jeg liker med bloggen din?
    Hmm ALT..
    Jeg får masse inspirasjon over å se hvor flink du er til å lage ting, gjør at jeg får lyst å prøve meg også.
    Du er jo bare super kreativ.. Smitt meg litt da??? hehe..

    Også som Karen liker jeg at du ikke bare skriver om interiør, men når du gjør det så gjør du det på en utrolig spennende måte, som med lilledo prosjektet ditt, du holder oss på pinebenken hele tiden, og gjør at vi har lyst å følge med på prosjektet ditt.

    Stor klem fra meg til deg

    SvarSlett
  11. Hipp-hipp-for de første 6000! De neste kommer nok fortere enn du tror :)
    Sorry at jeg har vært så "sløv" i det siste, det skyldes enda mer trøbbel med publisering, og da blir det liksom ikke like gøy med PC... men jeg vil tro det har rettet seg nå :)

    Det første som slår meg når jeg skal beskrive bloggen din, er at du byr sånn på deg selv. Og så skriver du så levende, med både alvor og humoristisk snert :)
    Og så lilledoen da! De glass-flisene er bare lekre, jeg gleder meg til neste episode...

    I morgen reiser jeg på påskeferie, men PC'en blir med da det er meldt dårlig vær...og da MÅ jeg jo få tid til å oppdatere meg på bloggefronten :)

    Ønsker deg og dine en avslappende og koselig påske, og husk solkrem!

    Påskeklem fra Nita

    PS Den lampa du ble råstilig, nå ble jeg imponert!
    Enda en klem ;)

    SvarSlett
  12. Så flott en duk du har sydd!
    Her har du lagt ned mye arbeid!
    Den lampa du har gitt en makeover ble rett og slett råtøff!!!
    Herlig blogg du har!

    Klem fra meg ;O)

    SvarSlett
  13. Duken er kjempe fin så den hadde vore koselig å vinne:)
    Klem

    SvarSlett
  14. For en nydelig duk! Klart jeg vil være med i trekningen;)!!

    SvarSlett
  15. Hei

    Henger meg på jeg. Duken var nydelig;-)) God påske!

    SvarSlett
  16. Hjelpe meg, Eline, er du verkeleg sikker på at du vil gi vekk denne duken??
    Eg likar bloggen din fordi du byr på deg sjølv på ein humoristisk måte. Du skriv om daglegliv, og er fullstendig rå på makeover...Her er det alltidt gode tips å finne:0)
    Ofte gode tekstar og lun humor, nett slik eg likar det!!
    Ikkje minst synst eg det har vore veldig kjekt å følge lilledooppussinga trinn for trinn!!
    Klem

    SvarSlett
  17. Heisann. Denne bloggen har jeg ikke vært på før, men kommer gjerne tilbake! Lykke til videre med oppussing av hus, spennende!

    Fin duk du har laget, er gjerne med i konkurrasnsen :)

    Mvh Liv

    SvarSlett
  18. Heihei!
    Nå er det lenge siden jeg har vært hos deg (og hos andre for den saks skyld...;) Her er vi opptatt med påske-gjester, jobbing, omgangssyke å den slags:(
    Men snart er det fri, kun et par dager igjen:)
    Gratulerer så masse til lille jubielum! Selvfølgelig melder jeg meg i trekkningen på den vakre duken! Jeg må bare krysse fingrene her:)

    Så må jeg nevne at den var skjønn den bittelille snømannen!
    Å ja... blogger er ikke alltid helt på nett, får håpe du for orden etterhvert.

    Riktig fin påske til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett