03 april 2009

Iskald irritasjon!! Konkurranse.

Gratulerer, du følger ikke denne bloggen??? Hva? Her gjør jeg en skikkelig kraftanstrengelse for å omsider legge til og følge deres blogger. Og hva får jeg.... Jo, Gratulere du følger nå IKKE denne bloggen. OOkeayy.... Jeg skjønner jo at jeg gjør noe galt.... men hva? Har vært inne å lest hvordan det skal gjøres..... umm, hjalp ingen ting.
Jeg blir fremdeles gratulert med at jeg ikke følger de bloggene som jeg prøver å følge.... Jeg begynner å bli irritert!! Så hvis det er noe krøll på deres blogger, som jeg da IKKE følger så er det bare jeg som knoter. Men får du beskjed om at jeg ikke følger deg så vit at jeg prøver og prøver. Hvis jeg prøver tilstrekkelig mange ganger så får jeg det sikkert til.... Håper jeg.


Irritasjonen min er nå på et iskaldt nivå, akkurat som denne "bittelille" mini snømannen som midt i fuglesønn hadde laget på rekkverket her en dag. Den er jo så søt men ikke større enn knappe 8 cm høy. Ser du at den har topplue og armer, hi hi. Vel, jeg får knote videre slik at jeg kanskje faktisk blir følger av bloggene deres ;)



Men ikke glem...... Har du lyst til å vinne denne duken så sjekk innlegget nedenfor og legg igjen en kommentar. Ha en fin helg ;)

15 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Jeg måtte le da jeg leste dette!
    Jeg har lagt merke til dette selv.
    Men det er nok bare en feil...fordi en blir følger allikevel.
    Jeg gikk inn for å se på ditt nye innlegg...la meg til som følger.
    Da jeg kom tilbake til bloggen min hadde du lagt deg til hos meg :O)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Jeg synes duken din ble veldig lekker :-) Selv bruker jeg bloglovin.com og er fornøyd med det i stedet for å bruke følgere.

    SvarSlett
  3. Du er ihvertfall følger av min blogg så eg :)
    Ha ei fin helg!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg får opp samme meldingen..Lykkebo følger ikke denne bloggen.. Hhhmm, men det viuser seg at jeg gjør det likevel!!??ikke vet jeg..

    Uansett...God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Ha ha. Så vittig du skriver om de bloggene du IKKE følger.. hhii. Men så irriterende da!! Du må bare prøve igjen da. Det hender det er litt tekniske feil her inne merker jeg også. Men noen ganger tror jeg det er fordi de ordner på noe "der inne"...???? Næh... jeg vet ikke jeg. Det er det jeg forklarer det med, og så prøver jeg igjen litt etter.

    Så lykke til med følging av de fine bloggene!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  6. Heisann...
    Hmm tror kanskje det hjalp litt med den stjernen du sendte-
    problemet når er bare at jeg ikke har penger til noen ting. Men det fikses på onsdag hehe.
    Har tenkt en del på dekupasje, og funnet masse fine servietter..
    Nå må jeg bare finne noe jeg kan lime på, så klart etter jeg har kjøpt limen da og serviettene
    (hmm føler meg merkelig i dag, er et eller annet som bobler i meg, men jeg vet ikke hva det er)

    Tusen takk, jeg synes også bloggen min ble veldig søt med kyllingene, det er jo påske, og siden jeg ikke eier noe påskepynt nesten, tenkte jeg at jeg måtte pynte siden hehe.

    Ha en super lørdag:0)

    SvarSlett
  7. En blogg er en veldig fin måte å få ut litt frustrasjon på, selv om det er den som gir en frustrasjon ;)
    Håper du har en finfin helg :)

    SvarSlett
  8. opplever akurat det samme selv.Svært så irriterende,men ser ut for at en blir lagt til som følger alikevel.Så forstå det den som kan!Ha en fin lørdagskveld,klem

    SvarSlett
  9. He he, det er nok ikkje berre du som har det problemet om dagen...
    Men ein vert lagt til som følgar allikevel:0)
    Du ligg i alle fall inne på mi følgarliste, og det synst eg er kjempekoselig!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Heipådeg :)
    Veldig kjent det du skriver der ja, jeg har opplevd det samme. Men etter utført handling viser det seg jo at man følger jo likevel! Og da så :)
    Ser at jeg er så heldig å ha deg som følger, jeg legger meg til hos deg også.

    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  11. Takk for koselig kommentar ;))
    Superflott duk du har sydd og FOR et arbeid !! Hadde ikke hatt tålmodighet !
    Lampeskjermen på innlegget lenger nede ble superfin !!
    Og Oreokake er også min favoritt ! Har laget den en gang, og jeg spiste tre stykker av den uten problem..hi hi !!;0)

    Ha en koselig påske :0)

    SvarSlett
  12. Hei snuppa.. På tide du blir bli igjen nå :) Savner besøk av deg og finfine innlegg :) Opp og hopp - hepp hepp...

    SvarSlett
  13. Det er skikkelig irriterende når ting ikke funker! Håper det ordner seg for deg snart =) Flotte duker du lager,blir så imponert over folk som kan håndarbeid,jeg er nemlig en kløne selv,hehe.
    Ha en fin (irritasjonsfri) kveld!

    SvarSlett
  14. heisann!

    Kom tilfeldigvis innom og ville bare si at du har en nydelig fin blogg med masse god inspirasjon:) Duken var kjempeflott, så heldige Linda som vant den:) Likte også veldig godt ideen om å sette merkelapper med koketid osv på norgesglassene, skikkelig dekorativt. Ønsker deg en videre fin påske

    SvarSlett