09 april 2009

Femte del av Lilledo ;)

Vet du hva dette er? Ikke? Dette er gulvet her inne på lilledo. Flisene her inne er sorte med gullspetter i. Dette er steinfliser og de heter Black galaxy. Skikkelig mega lekre er de i mine øyne ;)

Her er hele gulvet. Det er helt ferdig. Flisene er lagt og fuget. Listen rundt gulvet er i samme steinen. Er det ikke stilig??



Dette skal bli over vasken. De samme glassflisene som på cisternekassen. Vi må jo ha litt sprutesikring. Siden Fuglebarna kommer til å fly ut og inn her som noen tornadoer så er det lurt ;)


Også denne.... denne..... kassetingen. Nå har Høvdingen øh beiset den. Eller bare kanten av den, men hvorfor ikke inni?? Det skjønte jeg ikke. Skal vi ha tannkostene våre inni der? Plass til doruller? Nei jeg vet... Håndklekasse ;P Hmmmm....




Siste bildet her inne fra Lilledo er hele den flislagte cisternekassen. Bare det kommer en do på den snart så blir jeg fornøyd. Vi trenger to doer.
Da ønsker jeg dere alle en fortsatt flott påske ;)




12 kommentarer:

  1. Gulvet på lilledo var jo bare utrolig lekkert...
    Sorte fliser er genialt på et badegulv.. Jeg kan ikke fordra mine hvite, blir jo ALDRI helt rene jo. hehe...

    Ser ut som lilledo snart er ferdig :0)

    Ønsker deg og dine en fantastisk påske, kos dere masse.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Knalltøfft Eline......nå er jeg ihvertfall spent på å se det ferdige resultatet.

    Fortsatt god påske:-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Dette ser jo ut til å bli det stilige doet.
    Fortsatt god påske.

    SvarSlett
  4. Så gøy at dere pusser opp da. Det blir moro å se hvordan det blir til slutt.

    Og nå kan du gå inn igjen og lese historien min om du lyster. Det var jo noe totalt galt med skrifttypen jeg valgte.... Irriterende....

    Ha en fin dag videre!
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  5. Nydelig lekker !!Ening med deg !!

    Kjære bloggvenn håper du får en riktig god påske !!

    Påskeklem fra Irina

    SvarSlett
  6. Fyttekatta så stilig det gulvet var! Gleder meg til å se det ferdig =)
    Du er forresten min første "følger" =) Det setter jeg stor pris på!
    Ha en flott langfredag! Klem

    SvarSlett
  7. Spennende! Tror lille doet kommer til å bli flott!

    ha en fortsatt super påske!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  8. Likte gulvet utrolig godt. Jeg liker slike mørke fliser, vakkert.
    Selv har vi mørkeblå, det er ikke fullt så lekkert kan man si...

    SvarSlett
  9. Lekkert blir det nok sikkert på lilledo.....bli bare ikke sittende der hele sommerenn i pur glede:)

    Kos deg i påska.

    SvarSlett
  10. Så finfine de flisene var da:) Skal dere flise veggene også eller?
    Håper du har hatt en fin påske... Vi har hatt mamma på besøk, og det var veldig godt. Dog er fryktelig trist nå når hun har dratt... Så går helt rundt meg selv her i dag, og føler meg som en liten unge i barnehagen med hjemlengsel :(

    SvarSlett
  11. så kjempeflott lilledoen din blir! :) Gulvet var kjempeflott!! :) Blir spennende å sjå når alt er heilt ferdig :) Håper du har hatt ei fin påske! Her har det gått i ett, så eg er kjempeglad for at kvardagen er endelig tilbake! :) Håper du får ein fin kveld! :) Godklem til deg!

    SvarSlett
  12. Dette tror jeg blir lekkert!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    Ønsker deg en deilig vårhelg!

    Klem fra Linda

    SvarSlett