07 april 2009

And the WINNER is.........

Her i smykkeskrinet ligger alle lappene med alle navnene deres. Dette blir spennende... :) Duken ligger under, men for anledningen er den brettet i to for å få plass til den på kommoden her.

Tusen hjertelig takk for alle koselige og lange kommentarene deres. Jeg satte veldig stor pris på det ;) Takk til dere alle ;)

Da er vinneren trukket ut.....


Den heldige vinner er: Linda fra bloggen Lindas Skattekammer
Gratulerer du har vunnet duken min ;) Send meg en mail med adressen din så får postkassen din snart besøk av en gave;)


Men.... Hva i alle dager er dette? Det ligger noe under her............



Næmen..... En duk? En liten duk?? I alle dager da...





Oj, se på den da..... En "lillesøster" duk. Mer som en brikke egentlig......
Hmm... hva skal jeg gjøre med den...? Jo jeg vet ;D
TRØSTEPREMIE!!


Trøstepremien går til Anna Lisa`s hjerteblogg ;) Gratulerer. Håper denne vesle duken kan komme til nytte et sted ;) Send meg en mail med adressen din, så ligger den snart i posten til deg ;)
Da ønsker jeg dere alle en riktig god påske ;)





8 kommentarer:

  1. Jiipppiii!!!
    Tenk at jeg vant!
    Jeg som aldri vinner noe!
    Duken er råfin!
    Jeg er kjempeglad for å ha vunnet den flotte duken du har sydd!
    Tusen tusen takk, jeg gleder meg masse til pakke i posten ;O)

    Ønsker deg fortsatt en super påske!

    Påskeklem fra Linda

    SvarSlett
  2. Gratulere masse til vinnerene! Uff.. denne konkurransen gjekk meg hus forbi (slik som alt anna den siste veka). Sukk! :) Kjempe lekker duk da! Er imponert over deg eg :)

    Håper du har det fint! Eg har endelig fått pc igjen, så no skal det bloggast inni mellom alt :) Sender deg ein superklem! Godpåske! :)

    SvarSlett
  3. Hehe. Jeg skjønner forvirringen! Det er jo så mange blogger her og man går litt i surr når man ikke har vært inne på samme blogg mer enn en gang. Jeg bruker som regel å huske headingen da.. Men ikke alltid! Så du er i alle fall tilgitt (om du skulle trenge det ;O) -og velkommen igjen!

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  4. Haha - veldig bra :) Trøstepremie og greier ...
    Håper du får en finfin påske... Jeg skal iallfall flate ut om 1 time og 4 minutter :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren, og riktig god påske til deg!!! Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer masse til vinnerne. Er innom for å ønske deg ein riktig god påske. Kom fra London i går. Der var det flott og vårlig.

    SvarSlett
  7. Å nei, denne konkuransen fikk jeg desverre ikke med meg. HAr jobbet ganske mye i det siste å ikke rukket å være innom bloggen så mye jeg skulle ønske.
    Heldige de som vant de flott dukene fra deg. Det går smått frem med mine ja. Kommer nok til å bli et ufo arbeid i lang tid fremover. Har vel ikke inspirasjon til noe særlig håndarbeid for tiden.
    Men det kommer vel igjen etterhvert.
    Ønsker deg ei flott påskehelg :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de som vant...duken var knallfin. Ha en god påskedag...

    SvarSlett