13 mars 2009

Tiden går og går......

Tiden går og går, og lite aktivitet her hos meg. Det er ikke mangelen på innlegg som er problemet, men en stort sett ganske så dårlig blogger. (les: syk og kaputt) Trening er en fin ting.... vel, i moderate mengder. He he, hos meg slår det ikke best ut om dagen. Men siden trening må til, vel da er konsekvensene at jeg er dårlig og ikke i blogg form. Men dytter inn et lite innlegg her i dag.
Hva med dette serdeles flotte bling, bling fuglehuset?? Er det ikke kult? Angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte det, hi hi. Duken min som jeg syr på har blitt bittelitt større. På lilledo skjer det ting så fort at jeg nesten ikke henger med i svingene, men bilder er tatt underveis så innlegg kommer nok snart. Jeg synes Høvdingen er kjempeflink og han jobber der så ofte han kan.
Lampefoten min har blitt malt men jeg funderer enda på hva jeg skal gjøre med skjermen. Jeg finner nok utav det etterhvert. Dette ble en mini oppdatering, men bedre enn ingenting ;)
Ha en flott fredag ;)


7 kommentarer:

  1. Herlig fuglehus!! Smil!
    Ha en fin fin fredag og God Helg!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  2. Ha en fiiiiig helg snuppa:-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Hei hopp frøken :) takk for at du labbet innom bloggen min. Helgeklemmen kom som et friskt vindpust rundt hushjørnet i dag :)
    I dag har vi vært i banken og fått, ikke bare penger til å bygge oss nytt bad, men også et svært baderomsmøbel, med vask og speil og høyskap, helt gratis av bankdamen vår, fordi hun hadde ett til overs etter sin egen oppussing :) hehe, synes det var et rimelig bra bankmøte...

    Helgeklem til deg også :)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg ei riktig God helg og håper at formen blir bedre,klem

    SvarSlett
  5. Åh, så spennende å kike når alt er komt på plass! :) Gleder meg :)

    Her regner det så og sei i ett.. jippii.. hehe. Neida :) Regn er da betre enn snø. Såå.. håper berre våren kjem snart :)

    ha ei flott helg! Godklem :)

    SvarSlett
  6. Heisann...

    Er nok flere av oss som er litt slapp på bloggingen..
    Min teori er at det rett og slett er ventingen på våren som har tatt oss alle sammmen..
    Men den er nok like rundt hjørnet tenker jeg.

    Blir spennende å se hvordan lille-do blir.. Men jeg regner med at det blir kjempe pent rett og slett.

    Masse helgeklemmer fra meg til deg

    SvarSlett
  7. Ta en titt på bloggen min,ligger ei utfordring til deg der.Du velger selvsagt selv om du vil ta den!

    SvarSlett