23 mars 2009

Lilledo`s Fliser.

Ja det skjer ting på lilledo, jeg må bare hive inn dette innlegget for et til ligger nå på trappene her ;) Høvdingen står på som bare det. Her har han begynt å legge fliser på cisterne kassen. Toppen er lagt.


Slik ser flisene ut. Dette er ikke de samme flisene som skal på gulvet, men på cisternen og ved vasken. Disse flisene er av glass og er bare kjempelekre. Men de var tomme for de her så flisjakten endte i Tønsberg. Noe som var helt greit siden det var disse flisene som passer supert til.... vel resten. Noen hemmeligheter må jeg jo ha, slik at ikke innleggene blir kjedelige ;)



Det ble noen blider av flisene før jeg fikk noen som viste flisene fra sin beste side.
Flisekryss er til god hjelp for å få avstanden mellom flisene så lik som mulig. Dette er jo da et flisekryss.




Posen som flisekryssene kom i.


Her er halve jobben gjort. Slik blir det seende ut på denne kassen. Siden det har skjedd ganske mye mer her inne så ble dette et hurtig innlegg. Det neste er nok rett rundt hjørnet, slik at jeg greier å henge med tempoet til Høvdingen. Han er veldig målbevisst når han setter igang med noe og det er kjempeflott synes jeg ;)
Ha en strålendes dag ;)




3 kommentarer:

  1. No skjer det, no skjer det...
    Desse flisene såg skikkeleg lekre ut:0)

    SvarSlett
  2. Dette her blir jo flott! ja, flisekryss er et must når fliser skal legges. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. ..oj dette blir bra - så flink mann du har!!
    Det skal bli morro å se det endelige resultatet..

    Ha en strålende tirsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett