04 mars 2009

Ja, jeg er her enda. Har bare rett og slett ikke hatt noe energi til å blogge.... Ikke har jeg hatt noe lyst til å blogge heller. Jeg blogger fordi det gleder meg og jeg trives med det. Jeg blogger også fordi jeg setter stor pris på dere, mine blogg venner. Men jeg setter og stor pris på mine stort sett anonyme blogg lesere som er mine venner og familie rundt i vårt langstrakte land. Dette er en måte de kan følge med på hva som skjer her hos oss ;)

Nå har det egentlig skjedd lite her, bortsett fra hverdagens vanlige gjøre mål. Jeg er også forkjølet, sår i halsen og irritert. He he ja jeg blir irritert når jeg blir syk, har jo alltid så mye annet jeg har lyst til å finne på. Eller.... vanligvis så har jeg det, har jo vært ganske så giddalaus og slakk i det siste. Kreativ har jeg ikke vært..... sitter egentlig bare å tenker på prosjektene mine. Men lilledo skjer det litt med så et innlegg om det kommer nok snart.


For et par uker siden... jøss tiden går fort. Vel, da var jeg innom bruktbutikken og kom hjem med dette eh.... skrotet?? Hi hi, vel den lampefoten falt jeg helt for, så den måtte bli med hjem. Lampe skjermen er et minne om år tilbake i tid. Så hvorfor den ble med er jeg ikke helt sikker på... Kanskje jeg har en plan? Som jeg ikke vet om enda.
Ja og så den delvis ødelagte prismelampen. Det var sånne søte dråper nederst så den ble bare med hjem. Vel prismer kan sikkert brukes til så mangt, bare man får en ide eller har en plan.



Vakker... "host" rosa lampeskjerm med frynser. Fryktelig møkkete var det i hvertfall "grøss". Men hva kan man få laget av den tro??


Her er dråpene som er nederst, ganske søte. Men gruelig møkkete, de ser jo nesten grå ut. Vel bevæpnet med et såpevann med zalo og salmiakk gikk jeg til angrep på lampene og prismene. De måtte jeg skrubbe for hånd, og det tok laang tid. Men resultatet ble bra, for nå glinser de som bare det ;)
Så er det bare å ta tiden til hjelp slik at det blir noe utav dette.
Da ønsker jeg dere en flott dag ;)



6 kommentarer:

  1. Sender deg ein gooodklem og håper du har det bra :) Eg trur nok den lampetingen din blir flott :)

    Ha ein deilig vårdag! :)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Føler som deg innimellom jeg også... Men sånn er det.

    Var utrolig fin den lampen du hadde funnet deg!

    Ønsker deg en fin onsdag....siste kvelden vi er hjemme for i morgen går turen til trondheim :-) Og når vi skal tilbake hit er det med ett nytt famielemedlem....rart og herlig og tenke på :-)


    klemmer

    SvarSlett
  3. Hei hei - og vælkomen tebakas :) Har sakna deg ska du vite... Håper formen din er stigende... Jeg er selv lite bloggkreativ for tiden - mye hverdagsproblemer som preger meg for tiden, så må bare sortere rotet først...

    SvarSlett
  4. Heisann...

    Er ikke noe aktiv på bloggingen jeg heller for tiden..
    Er en del som skjer, men jeg tørr ikke helt å skrive om det dersom ting ikke skal bli som jeg VIL de skal bli...

    Men tenkte jeg skulle blogge litt snart da..

    Men jeg har ikke glemt dere i bloggverden altså...
    Bare vært mye som har skjedd og har hatt besøk og slikt, og da kan man ikke sitte forann dataen...

    Masse god bedring til deg, er kjedelig å være syk. Vært forskjøla i 2 mnd jeg nå. argh savner våren, da blir jeg frisk.. hehe

    SvarSlett
  5. Nydeleg lampefot, og flotte prismer:0)
    Spennande å sjå kva du får ut av den skjermen....
    Nyt onsdagkvelden og god bedring!!
    Klem

    SvarSlett
  6. ..så morsomt at du viser fram gamle lamper..hihi..ta en titt hos meg..så ser du hvorfor jeg syns det var artig! Smil!

    Ha en fin fin torsdag!

    SmilKKann

    SvarSlett