30 mars 2009

"The end".... på sekskant historien ;)

Her er duken.... ferdig sydd men ikke ferdig montert. Monteringen går jo som en lek så den er ikke noe problem.
Helgen har vært ganske rolig, vi har kost oss en del inne. Earth hour ble markert med lyset av og masse stearinlys tent. Tidspunktet var jo midt i leggingen for fuglegutta så noe fortumlet var de siden de måtte stelle seg på badet, med bare stearinlys rundt seg. Alle vanlige lys ble slukket både ute og inne. Noen av naboene var med på markeringen men mange hadde lysene på.
En ny Oreos kake ble også laget på lørdag så vi virkelig koste oss i helgen ;)


Idet jeg hadde lagt bakgrunn stoffet og duken på gulvet kom pusen fykende.....
"Jahooo, mor leker med meg. TarzanPus i fartaaaaa." "Kanskje det finnes en mus under her??" Ler, joda jeg fikk god hjelp.... Det hele endte i en diger krøll.



Men nå er det helt ferdig. Her ligger den på stuebordet, men de lekre nye lysestakene mine.



Den er litt avlang, og sydd i hvit/beige toner og litt pastell rosa rosestoff.




Et litt nærmere bilde. Hele duken er håndsydd så det er noen timers arbeid på den.





Nå? Hva synes du? Ble den noe fin? Likte du den? Kunne du tenke deg å ha den??? Vel da må du bare følge med på bloggen min, for jeg har tenkt å gi den bort...til en av dere. Jeg har jo nå passert over 100 innlegg, besøks telleren min passerer snart over 6000 besøkende og DET skal feires. Premien er duken ;)
I løpet av denne uken, (når telleren har passert 6000) så lager jeg et konkurranse/feiring innlegg. Så følg med......
Ha en super mandag ;)




6 kommentarer:

  1. Oj så flott duk - vettu jeg syns ikke du skal gi den bort..det er jo sikkert mange timers jobb bak den der! Lekker er den!

    Ha en superduper mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  2. Hei du :-)

    Så fin den duken ble :-)Flink du er!! Fin katt har du også ser jeg :-) Savner katt...har hund nå,men har hatt katt i mange år...er litt mer katte menneske kjenner jeg . men får vente til den store hunden vår er borte....for han hater katter..

    Ønsker deg en super fin mandag :-)
    Jeg,baby og ei vennine har vært på brukthandel i dag...der var det dyyyrt.men kjøpte da noe alikevel :-)

    klemmer ifra meg

    SvarSlett
  3. Så flink du er Snuppa.....Også så moro med konkuranse.

    Ha en koselig mandagskveld..

    Klem og klem:-)

    SvarSlett
  4. Oi, så fin den ble! Du er jammen flink.
    Kom innom for å si at jeg ikke har glemt at jeg skulle sjekke etter blomsterpottene. Hvertfall ikke helt. Nå har jeg satt butikkdamen på saken for å finne ut hvem leverandøren er. Hvis alt annet feiler, må det jo gå an å få de sendt til deg på en eller annen måte :)

    SvarSlett
  5. Så fin duken ble!og de lysestakene var jo så stilige,hvor har du kjøpt de?Skal iallefall følge med og hive meg på konkurransen din når den kommer,klemmer

    SvarSlett
  6. Så flott duk da du :) Dette er virkelig tålmodighetsarbeid, du har vært skikkelig flink!

    Så bra at du er så spretten om dagen at du spretter innom meg :)Det varmer når folk tar en ekstra tur innom...takk for omtanken.
    Jeg syns nesten ikke dagene strekker til til blogging. Men så lenge jeg klarer å følge treningsopplegget mitt, så får bare bloggingen vike en periode.

    Men jeg kjenner jo at jeg savner å stikke innom å lese og kommentere da...
    Akkurat nå har jeg faktisk et innlegg i magen, som jeg har planer om å publisere i morgen! Da er det nemlig fridag, juhu :)

    Ha en flott tirsdag da :)
    klem Nita

    SvarSlett