10 februar 2009

Vet du hva?

Dette er mitt innlegg nr nitti, det synes jeg er bra. Til meg å være, slettes ikke dårlig. Er jo enda like forundret over alle disse innleggene som dukker opp inni mitt hode. Men i går, da var det helt tomt. Men ei venninne syntes ikke at det var bra. "skal du ikke skrive et innlegg?" Hun er som hun sier: Blitt avhengig av bloggen min. He he, ja det er jo veldig koselig og i går mente hun at jeg burde slippe et innlegg. Hvorfor? Jo fordi hun trengte noe å lese. He he he. Hun bare var i DET humøret, kunne jo ikke annet enn å le. Vel, det ble ingen ting i går, for det var ikke noe innlegg på lur. Men i dag derimot... ;) I dag kommer det et lite et.

Her er rammen som jeg fant hos brukt handleren og kunsten inni.... Det er min eldstefugledatter som har laget den. Det gjorde hun for vel et år siden, så denne typen ramme har jeg jaktet på. Til denne kunsten, for jeg så for meg at den ville bli perfekt, og det ble den så absolutt.



Gull, svart og så har hun hatt noen blanke perler eller strø på. Det er bare så tøft ;)

Her er detaljene litt mer synlig.
Men jeg har mange prosjekter på gang. Noen er beregnet å ta lang tid andre.... vel, de tar jeg som de kommer. Duken har jeg sydd mer på (se bilde lenger ned) Jeg har også vært innom en brukthandler og funnet meg et nytt prosjekt.... et lampe prosjekt. Ser for meg hvordan den skal bli, men jeg vet ikke helt når jeg skal begynne på det. Vi får se. Alt til sin tid ;)
Nyt vinterdagen ;)



5 kommentarer:

  1. *glis* du vet , du kan ikke bare plutselig hoppe over en dag vettu. Den kunstsaken som eldstefugledatter har laget var knalltøff...og med den rammen så ble det jo perfekt.

    kos dere masse i snøen.

    klem og klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fin kunst datteren din har laga :)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Siden din ble super fin rett og slett :0)

    Hmm jeg får vel bare prøve meg frem jeg også da tenker jeg.
    Må jo finne ut av det på en eller annen måte.. Klarer det sikkert til slutt hehe..

    Ja du kan så si om mødre. Joda de er super å ha, men ååå så irriterende de kan være til tider. hehe..
    Hun mener jo det helt sikkert godt, men likevel..
    Jeg mener nå at det er bedre å venne kita til å være aleine nå, hun er vant til det. Enn at jeg plutselig skal være borte lenge om gangen. (dessuten har ikke hunder tidsbegrep, de vet kort og lenge)

    Kunsten til datteren din var kjempe kul.. Arvet mammaen sin talent hun

    Ha en super og kreativ uke :0)

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Så kul kunst!

    Ja denne blogginga blir man jo litt avhengig av, ja;)
    hehe

    Så blir det jo så flott med disse seks-kantene dine! Flott håndarbeide!

    Ønsker deg en kjempefin kveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  5. Så fin kunst :) Og fin ramme...
    Jeg vil og på brukthandel :( Til sommeren skal vi pusse opp trappeoppgangen, og da får vi en "døvegg" jeg tenkte å bruke til å henge masse bilder på, alle i forskjellige rammer - så når jeg får meg bil og lapp, får jeg ta meg en jentetur å lete etter brukthandler :)

    SvarSlett