08 februar 2009

Pusse, pusse, pusse....

Vi pusser og pusser opp. Et prosjekt tar alltid lengre tid enn beregnet. Grunnene til det varierer. Noen ganger er det fordi barnas aktiviteter strekker seg ut over det vanlige og vi fungerer for det meste som taxi sjåfører, kokker og passe på mennesker. Andre ganger er vi slitene eller totalen av ting som skjer blir for mye, men andre ganger er det fordi man må vente på ting man har bestilt. Som selfølgelig ikke kommer når det skal. Ta tapeten vår, det er nå en uke siden vi skulle ha fått den, men vi har enda ikke fått noen beskjed om å komme å hente den. Ikke at vi er helt klare til å sette den opp nå, men dette til et eksempel. Noen ting er derimot klare og ligger å venter til at det er dens tur. Slik som denne tøffe SVARTE kontakten. Jada det var dette vi ville ha ;)


Noen lys..... De ligger pent å venter på sin tur. Men opp å skinne det skal de etterhvert få lov til. Høvdingen har pløyd mulige Lysbutikker på nett for å finne de han likte best, og til vår lille do, så blir de perfekte.


Her ser vi doen igjen, noe nytt har jo skjedd, og de rørene som stikker ut som blekksprut armer er det strømmen skal trekkes igjennom. Da slipper vi å ha masse ledninger rundt om kring. Litt rot, men det blir det jo lett mens man holder på. Og vår vakre arbeidslampe, med et tonn med støv på ;D



Hmm, en firkant i veggen..... hva er den til mon tro?? Doruller? Hengedoen? Skittentøysluke? Tja... det vil nok komme frem etterhvert, hva den er til.




Her står jeg i gangen og ser inn på do. Vi hat tatt vekk den trehvite døren og karmen, for at den skal pusses(den er lakkert) grunnes og males hvit. Vi vil ha hvite dører her i redet vårt. Det lille vinduet er også skiftet så det er nytt.
Dette var min lille oppdatering på lilledo.
Ha en flott morsdag dere ;)




17 kommentarer:

  1. Så morro.. jeg vil også pusse opp :( men vi er desverre ikke så praktisk annlagt noen av oss som din mirakelmann er :)

    Gos morsdag

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Takk for søte ord inne hos meg ;O)
    Du har en flott blogg du også!
    Skal tameg litt bedre tid inne hos deg litt senere..
    Huff jeg har litt husarbeid som ikke forsvinner...

    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  3. Gratulerer med morsdagen.
    Så stilig støpsel! Og bakgrunn på bloggen din. Det er veldig mye sånt mønster hos meg, jeg elsker det. Er temmelig gotisk av meg, så det er flygende flaggermus og sånt i tillegg ;)
    Spennende å følge med på fremgangen hos dere.

    SvarSlett
  4. Skal bli spennende å se hvordan det blir hos dere, stilig med sorte støpsel! Og gratulerer med morsdagen til deg også :-)

    SvarSlett
  5. Hei snuppa. Så tøff bakgrunn du har fått deg da, for ikke å snakke om støpselet. Gleder meg til å se lilledo ferdig i all sin prakt:-)

    ha en fin morsdag.

    klem og klem

    SvarSlett
  6. Så kult det var med svart stikkontakt!!!!
    Gledar meg verkeleg til å sjå dette ferdig:0)
    Klemz

    SvarSlett
  7. Her er det jobbing ja, og venting blir det jo alltid !! Typisk! Men gled deg til det blir ferdig, det blir sikkert kjempefint. Ha ein fortsatt fin kveld !

    SvarSlett
  8. først, duken din er blitt kjempeflott!! :) Spennende å sjå kor stor den blir :) Så spennende med å opp-pussingsprosjekter :) Eg har også noko ståande som kunne trenge ei hand eller to, men det må nok vente litt lengre :) Akkurat no syr eg på puter.. :) Må jo ha litt pause inni mellom hekleteppetingen :) Er spent på korleis dei glassa dine med merkelapper vart :)
    Godklem til deg :) ps, håper helga di var herlig!!

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilig siden din har blitt..
    Jeg har også lyst på sånn, men jeg skjønner ikke bæret av hvordan jeg skal lage det.. (føler meg en smule blond hehe) Skjønner ikke hvordan jeg skal legge inn header en gang jeg..

    Kjempe kult støpsel også. Tror det nye badet deres kommer til å bli kjempe kjempe pent jeg rett og slett..

    Grattis med morsdagen forresten..
    Vært flink jente å gitt gave til mamma i dag.. hehe

    SvarSlett
  10. Det er ikkje drømmejobb å pusse opp. Men kjekt er det når alt er ferdig med flott resultat. Spennande å følge med vidare og få sjå kor flott det blir.
    Ønska deg ein flott mandag
    Klem

    SvarSlett
  11. Ser at det er ting på gang i heimen hos dere.Blir spennende og følge med.Morro og se det ferdige resultatet.Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  12. Hehe. Jepp kreativiteten min har gått å gjemt seg... irrirerende greier det der.. hehe..

    Men ja har tenkt litt på dekupasje (ja skriver det feil, men du mener hva jeg skjønner)

    Må bare ha penger til å kjøpe inn litt lim og fine servietter.
    Tenkte å prøve meg på lettet da, en venninne har gjort det og det ble kjempe stilig.

    Jeg synes det er morro å drive på med noe, men blir oppgitt når det ikke blir sånn som jeg vil det skal bli. hehe..
    Men er flink til ting som har et mønster eller noe slikt man skal følge da. Utenom strikking, det har jeg gidd opp.. Kan det vel sånn i utgangspunktet, men har en mamma som er super flink, så da er det lett å spørre henne. hehe..

    SvarSlett
  13. Det herlige med oppussing er forventningen til det ferdige resultatet. Og det verste er alt støvet og ventetiden. Er sikker på at dette blir knall når det blir ferdig.

    Lykke til videre.

    Klem fra marit

    SvarSlett
  14. Så stilig bakgrunn du har fått på siden din.Har ei utfordring til deg inne hos meg,klem

    SvarSlett
  15. Hei :-)

    Takk for koselig kommentar på siden min :-)
    Stilig med svarte kontakter!Det har jeg aldri sett før... men var utrolig stilig :-)

    Ha en fin dag !


    klemmmer

    SvarSlett
  16. Å så gøy å se at dere pusser opp. Tenker det blir flott, og gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett