12 februar 2009

Jeg?! Et intervju objekt....

I forrige uke fikk jeg en mail. Ikke at det er noe helt spektakulært, siden det stadig tikker inn mailer. Men denne mailen var litt spesiell. Det var fra en dame som jobber med bolig stoff i Tønsbergs Blad. Hmm, tenkte jeg. Dette må jo være noen som tuller med meg??

Hun hadde lyst til å lage en reportasje om interiør bloggere. Hun visste at mange var lidenskapelig interessert i interiør, oppussing og fornying av møbler. Hun skrev at hun hadde vært inne på bloggen min og syntes den var både morsom og informativ..... ;) Hun ønsket å komme hjem til meg å ta en prat om hus, hjem og blogging, for å lage en reportasje. Men hun måtte vite om jeg var innen hennes deknings område. Det var jeg ikke, desverre. For dette hadde det vært gøy å være med på. Så det blir ingen reportasje om meg.


Men egentlig så gjør det ingen ting, bare det at jeg faktisk ble spurt synes jeg var kjempe moro. Noen liker bloggen min så godt at de ville skrive om den. Jeg må jo si at jeg var både overrasket og glad, bare for spørsmålet ;D Hun syntes også at det var moro at vi pusser opp og at jeg blogger om oppussingen trinn for trinn.

He he, moro var det lell ;) Det gir meg liksom en ekstra dytt, en energi boust. Ha en strålendes dag ;)




7 kommentarer:

  1. He he, stilige bilder av deg da....Nyttårsaften?..anyway, så kjekt at du er et intervjuobjekt da, stolt på dine vegner. Bloggen din er jo kjempeflott.
    ha en strålende dag.

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt for deg :o).
    Glad på dine vegne, og masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Så gøy da:) Skjønner at de ville ha deg med!!! Synes du har en kjekke blogg å titte innom:)

    SvarSlett
  4. Så artig å bli spørt da !Du har jo en flott blogg som det er kjekt å besøke. ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  5. Det blir jo spennende! Blir du kjendis du også nå da? Så artig :-)

    SvarSlett
  6. Hei du :-)

    Så artig å bli spurt om noe slik!! Ett stoort kompliment det!! Så ta det til deg for dette er jo en veldig spennende blogg og god smak har du!!

    Teppe jeg strikker til lillegutt vet jeg ikke hvor stort blir..men skal strikke to lapper hver dag framtil fødsel om ikke mer så får vi se om det blir vognteppe eller sengeteppe :-)


    Ha en strålende helg!!


    klemmer

    SvarSlett
  7. :) søte damen :)
    Reportasje hadde vært morro da... Dumt at det ikke ble noe av.

    Jeg har jobbehelg denne uken, pluss ansvar for butikken alene, så 10-19 i dag, pluss mørkekjøring etterpå. Og 10-16 i morgen. Men SÅ er det helg og jeg skal kose meg i badekaret, og på søndagen skal jeg ut å prøve trugene jeg fikk til jul, for nå er det endelig snæ igjen :)
    Ha en finfin helg.....

    SvarSlett