05 februar 2009

Grrr, at det går ann!

Nå har jeg tatt masse bilder, er veldig gira på å blogge dem, innlegget ligger klart i hode mitt og hva skjer........





Jo, kameraet sovner inn. Batteriet er tomt. Grrr, hvorfor akkurat nå?





"Trekker pusten dyyypt" Okey, da får jeg finne på noe annet.





Jeg har fått en utfordring fra Alvens kreative hjørne


Ta det 6 bilde i mappe 6 og skriv litt om det.


Bildet er fra Danmark, Ålborg, hvis jeg ikke husker feil. Dette var i 2006 da Høvdingen og meg var på kjærestehelg. ;) Nydelig mat der husker jeg, og store deilige rom med et digert badekar, herlig ;)















Jeg har fått en flott award fra Helen i bloggen Mitt liv på godt og vondt. Denne har hun laget helt selv, er den ikke skjønn? Tusen hjertelig takk for den ;)Jeg gir den videre til Alvens kreative hjørne.


Denne hærlige har jeg fått av Kvardagsliv i storemyra


Tusen takk for den. Hvis jeg ikke husker helt feil nå så er den laget av en gutt med egen blogg ;) Jeg gir den til Perlemor


en blogger som jeg ganske nylig har oppdaget, med en flott blogg. Jeg blir stadig overrasket over alle de fantastiske bloggene som finnes rundt i blogglandia ;)

Denne flotte awarden har jeg fått fra Daisys Home, tusen hjertelig takk for den ;)
Etter innlegget om sekskantene har jeg sydd som bare det. He he og nei... jeg er ingen veldig tålmodig sjel. Prosjekter må ikke ta for lang tid, derfor syr jeg som bare det, for å bli fortest mulig ferdig ;D Men siden alt er hånd søm så tar det sin tid. Litt mer har skjedd på gjeste toalettet og vi leter som bare det rundt etter en kjøkken innredning. Ærlig talt, jeg trodde ikke det skulle være så utrolig vanskelig!? Huseby har noen som vi liker men... det finnes jo 1000 til, så ingen beslutning er fattet. Ting tar tid.

Ja... det var vel det, for i dag. Får komme meg i gang med å sy videre... "Ler"


8 kommentarer:

  1. Så kjedelig da. Går ut fra at du kommer tilbake med bildene når kamera er ladet.
    Ser på de flotte sekskantene dine. Har klippet noen pappsekskanter og funnet litt stoff. Men lenger har jeg ikke kommet. Har et håp om å få satt igang snart.
    Og nå har du gitt meg et lite spark. Så takk for det.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Hmm! Ikke tålmodighet til store prosjekter?? Men håndsydde sekskanter er stort prosjekt da, selv om resultatet blir lite! Mitt kryper sakte framover, men sånne maskin sydde greier det er jo fort gjort:0) Kos deg!

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Tuuusen takk for den koselige awarden :-) Setter veldig pris på å få en slik :-) Ha en fin torsdags kveld :-)

    klem

    SvarSlett
  4. Så mange fine utmerkelser du har fått!
    Jeg gleder meg til å se fremgangen på badet så jeg kan få den fruktborden ut av hodet ;)

    SvarSlett
  5. Er ikke det typisk da !!
    Tusen takk for koslig kommentar.
    Alltid så koslig at du titter inn.
    Kjøpte meg et annet speil, fikk super deal så matte slå til.

    Ha en flott helg.

    Klem

    SvarSlett
  6. Hmmm - ville bare innom og gi den en hilsen og en *klem* (selv om det er jeg som kunne trenge klemmer i dag) :(
    snart helg - ha en fin en :)

    SvarSlett
  7. Dårlig da... Ja, det kan en si... Er supersliten etter en lang og hard uke, med mange timer bak rattet, for å så jobbe kveldsvakter på b-young, pluss ha instruksjon på treningssenteret... *Phu* Og denne uken har jeg blitt syk også - jaja, jeg så det komme... Men nå er det bare tre timer på jobb og en teoritime hos kjørelærer, og så har jeg helg helt frem til mandags ettermiddag... DET skal bli godt :)

    SvarSlett
  8. Det er veldig typisk at kamera eller et eller annet kommer i veien når man har hele innlegget klart..
    Eller at man ikke får lastet opp bilder da..

    Tror sekstanten din blir super fin jeg.
    Som sakt jeg misunner dere kreative sjeler der ute.. Jeg mistet kreativiteten min et eller annet sted, så om du har sett den, så kan du si til den at jeg savner den og vil ha den hjem igjen. :0P

    Stor klem fra meg til deg..
    (Skal ikke puste på deg siden jeg er syk da hehe)

    SvarSlett