11 februar 2009

Slow motion.

Da jeg startet å blogge hadde jeg bilde av denne masken på headeren min. Da vi i høst var i Glasgow så fant jeg denne på en butikk. Jeg måtte jo bare ha den ;) Hadde tenkt å lage et nytt bilde med den, redigert og tøff, men så langt har jeg aldri kommet. Ting tar tid;)

Prosjektene mine står litt stille om dagen. Kulden rår ute så jeg er litt begrenset. Om ca en uke stapper vi bilen og drar bort noen dager. Det skal bli så deilig, å skifte stue litt. Ei venninne kom å hentet meg i går så var vi på besøk hos noen i Sandefjord. Det var koselig ;)
Resten her, bortsett fra lilledo, går i slow motion. Høvdingen jobber stadig inne på lilledo, skal ta bilder sånn litt etterhvert. Ikke så mye nytt å komme med i dag egentlig.


Her er min favoritt såpe. Kjøper disse hvis vi er i Sverige. De finnes i forskjellige farger og med forskjellige blomster inni. De dufter godt og tørker ikke ut hendene.




Her sitter Tigergutt. Vi skulle bort og var i hagen, plutselig oppdaget vi at han hadde gjemt seg inne hos fugledatter og satt og koste seg i vinduet. Så inn igjen for å ta han med ut.
Tja dette var dagens småpludder i fra meg. Ha en flott dag ;)


6 kommentarer:

  1. Ting går virkelig i slow motion her. De siste ukene har jeg vært tappet for krefter. Idag er jeg hjemme pga influensa. Kanskje det er det som har vært i emning. Håper det så jeg får kommet igang med litt ting på hjemmefronten. Neste gang jeg skal til Sverige skal jeg se etter den såpa. Hvor er det du pleier å kjøpe den? Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Såpa frista. Slike ei villee g ha hatt. Blir spennande å få sjå kor flott badet blir:) Gleda meg.
    Ser ut som pus kosa seg ja:)
    Det er godt å kome seg vekk av og til. Og godt å kome heima att igjen :)
    HA en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Så finfin tigerpus :)
    Går litt tregt her også om dagene gitt, men kjenner at solen og de lyse dagene begynner å ta tak i viljen etterhvert - så det skal vel skje noe etterhvert...

    Ha en fin dag -

    SvarSlett
  4. Ja så var det innlegg nr. 100 da !
    Stå på videre!
    Du har en flott blogg!
    Jeg hadde tenkt å kommentere din datters bilde i går men kom aldri så langt... Men iallefall det er kjempeflott! Ble rene kunstverket i denne ramma!

    SvarSlett
  5. Koseleg med litt småpludder og, Eline:0)
    Så flotte dei såpedispensarane var...
    Høyrest deilig ut å kome seg vekk nokon dagar, då er det slltidt herleg å kome heim med fornya energi...
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Du hadde en veldig fin blogg og jeg liker alltid å se en katt i et vindu.

    Ha en fortsatt god natt. :)

    SvarSlett