23 februar 2009

Da har vinterferien gått sin vei.

Vinterferien har kommet og gått. Snøen har lavet ned. Men vi hadde noen vårlige dager i vest norge. Der var det mange pluss grader og bare litt snø i kantene. Som for det meste regnet vekk, den ene dagen. Jeg fikk skikkelige vår fornemmelser, så det var rart å komme hjem til masse snø og snø måking. Å bytte stue, å kose seg med familie er jo veldig koselig.

Men det er alltid godt å komme hjem igjen. Det er flere prosjekter på hold nå, men jeg tar det litt ettersom. Det skal jo være gøy å drive på med dem, hvis ikke går man jo bare lei. Det er en hektisk uke i vente så bloggingen blir det nok så som så med. Jeg trenger nok litt oppladning av energien også ;D Ikke mer enn ventet med noen dager på tur.

Ha en riktig strålendes uke ;)



9 kommentarer:

  1. Hei og takk for koselig hilsen på min blogg - jeg linker deg!
    Men vettu - jeg klarer ikke lese det du skriver..for det kommer utpå den svarte pynten på siden..

    Ha en super mandag!

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    ja det er godt å kome heim att etter feridagar vekk. Bra dokke hadde fin vinterferie. Ferien begynte her i dag :) Ungane kosar seg. Ingen snø, men ganske vårleg. Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. hei, synd vi ikke fikk til kvelden vi snakka om da....men fint å høre at du har hatt det kjekt hos familien din....du får ta deg en husmorferie her hos meg snart....

    klem og klem

    SvarSlett
  4. Den potten/urnen er bare helt rååå.. Sånn skal jeg ha å!!!
    Hvordan får du den bakgrunnen som du har?+ Det barokkmønsteret?? Jeg å vil ha sånn!!??
    Lene

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Tusen takk for koselig hilsen i min blogg:) Ja tenk nå er vinterferien over for dere... Hos meg starter den ikke før om et par uker. Vi har jo ikke på likt hele landet. jeg skal nå ikke ha ferie da, men gutten skal sørover til sine besteforeldre.

    Ang den vasen... vet du, jeg har fått den i gave til jul. Aner ikke hvor den kommerfra, men den er kjøpt i en butikk her i byen som heter "Britt`s butikk" . Noe mer vet jeg ikke om den annet enn at den lekker... det går ikke å ha friske buketter i den... Men vakker å se på er den jo:)

    Ha en fin kveld!
    Stor klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  6. Hei1 Endelig klarte eg å komme meg inn til deg. Enkelte dager har eg problem med å komme inn på bloggen din !? Her har vi ikkje hatt vinterferie enda, neste uke er den. For første gang på år og dag skal vi ikkje reise noen steder. Rart ! I fjor var vi i Egypt. Men vi skal ta oss ein tur til London rett før påske. Ønske deg ein fin tirsdagskveld

    SvarSlett
  7. Ferie dagene går alltid alt for fort!! Men godt er der ihvertfall:)

    God uke til deg:)
    klem

    SvarSlett
  8. Hei, likte godt bloggen din og urnen var kjempe fin!!!!Ha en fin dag;O)

    SvarSlett
  9. Høres ut som du har hatt ei herlig flott veke :) Ja, vi kom heim fra Sogn i går. Så no blir det litt bergen på oss framover :) Koslig å komme tilbake hit også. Ting ligg å venter på å bli gjort :P hehe :)
    Ønsker deg ei herlig veke! Godklem

    SvarSlett