15 januar 2009

Vinnerne og tavle prosjekt.

Onsdag har kommet og gått så nå var det på tide med trekningen. Her er alle navnene klippet ut, brettet pent og ligger å venter... på trekningen. Ganske spennende dette her altså ;)

Siden ingen av fuglebarna var hjemme måtte mor selv foreta trekningen og vinnerne, som får en liten gave i posten ble......

Taaddaaa.....




Helen i bloggen Mitt liv på godt og vondt

Og

Fru H i bloggen H for Hjem

Gratulerer til dere begge ;)

Da trenger jeg adressene deres og så vil det etterhvert komme en pakke i posten ;) Legger ut mail adressen min på bloggen.

Tusen takk til alle dere som deltok i min lille feiring ;)

Har vært å kjøpt meg noen krystall telysestaker, og lyset skinner så nydelig i dem.....






Over til tavleprosjektet mitt. "Oppskriften" på disse har jeg funnet på Put it in a box sin blogg. Hun er en habil tavlemaker og sier at det er kjempelett.... Vel, det er det kanskje.... for dem som har stifte utstyret sitt i orden. Det hadde ikke jeg.... fant bare den bitte lille stiftemaskinen til ark. Så du kan trykt si at jeg sleit med å få stiftet stoffet fast i rammen. Men når Høvdingen kom hjem og kunne finne frem en ordentlig stiftemaskin, ja da gikk ting som en lek.
Her er bilde av begge stiftemaskinene....


Hvis det er noen som ler nå... så er det greit ;D Men jeg var en smule varm i topplokket en liten stund..... ;)
Fiks ferdig tavle. Med farger som skal stå til vårt spisestue møblemang som et et bord i eik med brune skinnstoler til. Disse fargene mente den snille og hjelpsomme damen i butikken som ville bli perfekte. Jeg er superfornøyd, og fikk jo kjøpt litt ekstra stoffer og bånd, siden sy lysten plutselig kom som kastet over meg. Så nå er jeg i startgropen på et duk prosjekt.






Ha en fin dag dere ;)




17 kommentarer:

  1. Skikkelig fin tavle jo! det var nok verdt "stresset" :) Nå fikk jeg en god idè :)

    :) Anette

    SvarSlett
  2. Spennende :0)

    Lysestakene dine var kjempe søte. Levende lys er kjempe koselig rett og slett..

    Tavlen din var kjempe søt.
    Er kjekt med hjemmelagede ting, som man er fornøyd med, man setter liksom litt ekstra pris på det også blir jo man så stolt også hehe.
    Jeg broderte noen juleduker for litt siden, en til min mor og en til mormor, men jeg har ikke bilder av dem.. Lure mamma min har rotet vekk sin.. (høna, hehe)

    Ha en super dag da..

    SvarSlett
  3. Så flink du er !!
    Jeg har ikke fått det til :)

    Hmmm jeg å min vinnerlykke....den er på null. men vant faktisk en pakke her inne med masse flott. I bloglandia er vist lykken litt bedre

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  4. Gratulasjoner til dei to som vant :) Utrulig artig tavle :) Kjekt å kunne lage ting sjølv!

    Ja, Storm elsker papir, så han eter alt han kjem over. Som oftast går det greit, så lenge han ikkje eter i seg viktige kvitteringer og sånn.. sukk.. :D hehe.

    Ha ein herligdag! Godklem

    SvarSlett
  5. Ps, ja, eg hente faktisk på to perleskjeder som eg hadde :) Synest den vart så kjempeflott med den (sjølv om den er nydelig uten og). Greit å variere litt :)

    SvarSlett
  6. Jeg vinner aldri :(
    Jaja, har hell i kjærlighet da om ikke annet...

    SvarSlett
  7. Lekker tavle! Jeg har også sett oppskriften hos henne og vurderer sterkt å lage meg en slik tavle :-) Men vet ikke hva jeg skulle brukt den til ennå...

    SvarSlett
  8. Stilige lysestaker du har kjøpt.og den tavlen ble jo bare kjempefin.Beundrer dere som er så flink og lage ting selv.Ønsker deg ei fin helg,klem

    SvarSlett
  9. Så morsomt at jeg skulle vinne. Dette har aldri skjedd meg før. Jeg har sendt deg en epost:)

    Oppslagstavlen din ble kjempefin tror jeg skal lage meg en slik kjøkkenet, men først har jeg lovet eldstemann en oppslagstavle med favoritt fottballaget sitt.
    Jeg har forresten endelig fått summet meg til å svare på utfordringen din:)

    Ha en fin fredag
    Vibeke

    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Tavlen din ble fin den :-) flink er du :-) Vil ønske deg en super fin helg :-)

    klemmer ifra meg

    SvarSlett
  11. Heldige vinnere :)
    Og flotte telysestaker i kristall.
    Tavla vart kjempe flott :)
    Ha ei fin helg
    Klem

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Så fin tavle du har laget!
    Har lurt på om jeg skulle prøvd jeg også, men har ikke kommet så langt !! Hm - nå ble lysten litt større, nå som jeg fikk se hvor fin din ble :o)

    Ha en deilig helg!!

    SvarSlett
  14. Psst: Det ligger en award inne på siden min å venter på deg...
    Den synes jeg du fortjener.

    SvarSlett
  15. Deilig når en får avslutta slike prosjektet, særlig når man har det rette verktøyet etter hvert. Da går det så det suser, he, he. Synes jeg ser deg en smule rød i toppen. Ingen skal komme å fortelle meg at ikke størrelsen teller i noen sammenhenger. Kjempefin tavle. Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  16. Fin tavle! Du er flink jo!

    Gratulerer til vinnerne!!

    God helg til deg:)

    SvarSlett