21 januar 2009

Æresborger ;)

Jeg har vært så heldig å fått denne flotte utmerkelsen i fra Line i kvardagsliv i storemyra.
Tusen takk Line, denne satte jeg stor pris på ;)

Æresborger av blogglandia, slettes ikke dårlig det ;) Jeg har ydmykt tatt i mot. Men jeg vil jo gjerne at flere skal få den så derfor gir jeg den videre til Karen i Karens Verden

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Jeg har fått en flott award til men jeg fikk ikke til å legge den ut her, muligens fordi jeg er dårlig. Dette er kroppens måte å si: Trener du så straffer jeg deg. He he, høres ille ut men med økt aktivitet så skjer dette ofte. Bindevevs sykdommen som jeg har, finner på de rareste ting. Bindevev har man i store deler av kroppen så... selv ved rolig trening slår den ut. Så i dag er jeg ganske kaputt, og da sviver alt tregere her hos meg.



Ikke noe nytt har blitt gjort her... Vel det er ikke helt sant..... I dag har tre flotte damer vært hos meg å vasket for meg. Det er bare så deilig når huset er støvsugd, vasket, ryddet og sengene skiftet på. Enda bedre er det fordi det ikke er min kropp som har utført alt arbeidet ;) Så jeg kan ligge dårlig med god samvittighet. ;D


Her er jeg i aksjon med å reklamere for Nanbrød. Dette er fra nyttårsaften og da var jeg i topp form ;) En av venninnene mine har tatt bildet. Her ser dere litt av vårt virkelig vakre kjøkken.... "Host" men det skal bli bedre. For til våren skal vi gå amok her inne og rive ut alt. Så skal "alt" inn igjen men da blir alt nytt, selv vegger og tak. Gruegleder meg til det.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Men å finne ny kjøkken innredning var ikke den letteste oppgaven.... Jeg mener, det er jo en million forskjellige innredninger. Noen med for mye profilering, andre for lite. Bare firkantede, stygge, rare og så alle fargene da. Hvit? Sort? Rødt? Brunt?
Høyglans, matt, ru?? Ja her er det litt valgets kval, men noe har vi funnet ut da.... Men det kan vi ta når det nærmer seg.


For først på programmet så skal gjeste toalettet få en "bli ny dag" Vi river nok ut det meste der også, og så skal det nytt inn. Jeg har tatt masse før bilder, he he. Skal legge de ut etterhvert.

I dag ble det visst mest tanker som det ble blogget om, men noen dager er litt sånn ;)

Ha en strålendes dag ;)

17 kommentarer:

  1. Stilig du var på bildet.
    Gratulerer med award :)
    Ha en god dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Stilig bilde av deg :-)
    Ha en fin kveld :-)

    klemmer ifra meg

    p.s gleder meg til å se kjøkkenet før og etter når den tid kommer :-)

    SvarSlett
  3. Halla snuppa...fint bilde av deg, der var du i ditt ess. Fy så kjekt vi hadde det på nyttårsaften...MORO.

    Go bedring...klem og klem

    SvarSlett
  4. Halla snuppa...fint bilde av deg, der var du i ditt ess. Fy så kjekt vi hadde det på nyttårsaften...MORO.

    Go bedring...klem og klem

    SvarSlett
  5. kult bilde:) gratulerer med award! Ligger en til deg hos meg også:)

    SvarSlett
  6. Åååh, tusen takk - nå ble jeg kjempe glad :)
    Så finfint bilde av deg da.... Så søt du er... Jeg og mannen ble enig om at du var 30 år... Er vi langt ifra? :)

    Jepp, skal finne meg en lege her også... Det går veldig i perioder med meg, og det ser ut til å være verst på vinterstid. Jeg er kronisk betent i blandt annet bihulene, og vinterstid når det ofte er grunn for forkjølelse, resulterer det veldig ofte i migrene lignende hodepine... Veldig plagsomt i en hektisk hverdag :(

    Håper livet behandler deg bra.
    *klem*

    SvarSlett
  7. Hehe, glem alt røret... Hvorfor det? Var da ingenting annet enn nok en koselig kommentar fra fugledamen :)
    Og ja, jeg har fast dose med ca 600mg. c-vit for dagen... Det er derfor jeg overlever så "godt" som jeg gjør, og var dessuten det eneste tipset legen kunne gi meg i sin tid ... Men det funker... Så godt som iallfall :)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Jeg har hatt to oppussingprosjekt av kjøkken..Ett for 4 år siden i mitt første egne hus. Der valgte jeg ståt fra ikea...og når vi flyttet inn i nåværende hus valgte vi også ståt..... Så har hengt meg litt opp i det kan man si...Men jeg er VELDIG fornøyd!! Hadde jeg skullet pusset opp ett annet kjøkken nå hadde jeg nok fremdeles valgt ståt :-)Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  9. heisann!!!
    Nå er eg nesten ferdi med pakking. Og vi drar snart. Er bare innom for å sei God helg :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Stilig bilde av deg.Ser at du også er plaget med kronisk sykdom.ja det er ikke noe særlig å være sånn plaget.Kan jeg spørre om hva det er,utover at det har med bindevevet å gjøre?Grattis med den flotte awarden.Inne hos meg ligger det noe til deg.Ha ei fin helg og God bedring!Klem

    SvarSlett
  11. Så spennende å skal lage et nytt kjøkken. Regner med at du viser litt bilder når den tid kommer. Grattis med award!

    Ha en koselig helg! Klem

    SvarSlett
  12. Spennende med nytt kjøkken. Det er jo så store prisforskjeller også. F.eks de som pusser opp kjøkkenet til 200.000 kr. Jeg regner med at du ikke er en av dem, he, he. I motsatt ende har du IKEA. Det viktigste først er å finne ut hvilken stil på kjøekkenet du liker best. Men det veit du kanskje allerede? Ha en bedre fortsettelse på helgen enn hittil.

    SvarSlett
  13. heisan kjære venn.Håper det går bra med deg nå ??
    Høres ikke noe særlig ut det med sykdommen din.
    Så vakker du er. Det bildet der du reklamerer for nan. Rå lekker. Vet ikke med hadde stt for meg deg som rundere...du ser slik ut på bildet av deg. Positivt ment.
    Jeg skulle ha gått ned flere kilo...mange !!

    Kikket etter speilet ditt på skeidar men fant det ikke !!

    Ps tusen takk for alle de koslige kommentarene. Setter pris på alle.
    stoooor klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med award. Det skal bli kjekt å se åssen kjøkkenet blir. Det er jo alltid litt styr mens detstår på, men så deilig etterpå. Håper du har det bra om dagene.

    SvarSlett
  15. Takk for koselig helsing i helga:) Vi har hatt det bra, men er vel heime nå:)
    Klem

    SvarSlett
  16. Psssssssst - du må vakna... Indianarne kjem! ;)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med award, den fortjente du :D

    SvarSlett