04 januar 2009

Ønsker dere et godt nytt år!!

Ja, da har året 2009 gått inn på scenen for å bli værende i 365 dager minus de 4 som allerede har gått. Tusen takk for alle de flotte og koselige kommentarene som lå å ventet på meg etter nyttår. ;) De gjorde meg varm om hjertet. Det er jo bare såå koselig å bli satt pris på og jeg setter virkelig pris på dere alle. Nå er det nye året på plass og jeg har egentlig greid å lure meg til litt forskjellig selv midt i julestria.


Så jeg må ta bilder å legge dem ut. En smule treg men... he he nyttårsaften krevde masse energi og ble en helt fantastisk kveld med mine kjære rundt meg. Men nå er jeg klar til dyst. Eller til å konsentrere meg om bloggingen igjen, det var litt godt å kjenne at jeg savnet det.



Legg merke til de fantastiske skoene på øverste bilde. Nå hadde jeg aldri klart å gå med sånne men ... så bare utrolig lekre de var....Sukk ;D


Dette bygget lå i en av hovedgatene i Glasgow og hadde flott lysdekorasjon. Sjekk påfuglen øverst på bygningen. Dagen etter gikk vi forbi og jeg måtte jo ha bilde av den i dagslys også. Syntes den var kjempeflott. Du kan klikke på bildene hvis du vil se dem større.


Nå skal jeg spise litt og så begir Høvdingen og meg oss ut på tur, må jo ha litt luft ;) Ha en fin søndag da dere og i morgen... da skal jeg surfe på bloggene deres ;)

Jeg gleder meg til å se og lese om alt det spennende dere har gjort.


Klem fra Eline

7 kommentarer:

  1. Godt Nytt År! Jeg er sikker på at det blir et herlig bloggår for deg. Så lenge du bruker bloggingen slik du vil og ikke slik andre evt forventer seg det. Jeg var først ute også. det var ikke dårlig jeg har ikke vært inne på blogger på en uke. Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei..
    Bare inne og sniker litt i blogger jeg. Er ganske ny på dette med blogging så har forbeløbig bare gått ut i fra Karen`s venner..

    Men tenkte jo at jeg skulle være høffelig nok til å hilse på og ikke bare snike da :0P

    Ønsker deg et godt nyttår og en super søndagskveld..

    Helen

    SvarSlett
  3. Hei hei - dumpet innom deg via Sol&Bolig sin blogg..tror jeg - har sitte å surfet litt - unga er i bingen og jeg nyter siste rest av ferien - i morgen er hverdagen her igjen! Smil!

    Hyggelig å se bilder og lese hos deg! Titter innom deg igjen! Smil!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  4. Psst - glemte å si GODT NYTT ÅR!

    Smil igjen - KKann

    SvarSlett
  5. Hei du! De skoene var ordentlig lekre :-) Jeg er så glad i sko... Godt nyttår til deg også!

    SvarSlett
  6. Hei!!
    Svipper innom før eg legger meg for å si godt nytt år. Har savna deg:)
    Ha ei fin ny veke
    Klem

    SvarSlett
  7. Sabla flott at du tittet innom meg , dette var det en utrolig koslig blogg :=)

    Godt Nyttår til deg også sees vi snart igjen , klem A

    SvarSlett