08 januar 2009

Masse ideer på lager.

Nå om dagen har jeg masse ideer, så mange at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Jeg var så lur at jeg fant frem til nettsiden til Stoff og stil.....
Egentlig så vet jeg ikke om det var så lurt, for handlelisten ble fryktelig lang. Allerhelst så ville jeg hatt stoffer og det jeg trenger til å realisere ideene her og nå. Men det hadde jeg jo ikke. Men åhh, der hadde de masse lekre stoffer som kan bli til de mest fantastiske ting... Sukk ;)

Så nå må jeg få tatt meg noen handle turer. Noe av det jeg har tenkt å bruke stoffene på får jeg ikke kjøpt her i byen.

Men det kommer nok, skal du se ;)



Lykten som jeg har på bildene kjøpte jeg på halv pris på glassmagasinet. Den hadde kostet 500kr, men jeg fikk den for 250kr. Selv om butikkdamen slettes ikke var sikker på om den var på salg.

Men som hun sa: " Den ser litt julete ut i mine øyne." Hi hi, og det var jo jeg glad for. Jeg var innom glassmagasinet før jul for å kjøpe noen julegaver og det var da jeg så den, lekker som den var. Nå er den enda flottere siden den bor hjemme hos meg nå ;D

Friends are like angels.
Our friends are like angels
who brigthens our days.
In all kinds of wounderful,
magical ways.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Their toughtfullness comes
as a gift from above.
And we feel were surrounded
by warm, caring love.
By Emily Matthews

Denne søte lille engelen fikk jeg av min lille fugledatter til jul ;)

Det har begynt å bli ganske mange innlegg fra meg her nå. I går skrev jeg nemlig mitt innlegg nr. 75, det er jo en grunn til å feire. Samtidig ser jeg at besøkstelleren har passert 3500 besøkende... ;)
Så om ikke lenge skal jeg ha en liten konkurranse her for å feire litt ;)
Ha en riktig fin kveld ;)



17 kommentarer:

  1. En fjærboa hadde gjort seg dandert på en hylle eller et bord, hengende. Hmm. Får kanskje ta meg en tur og se etter det. Svart fjærboa hadde vært kult! Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Hei :o)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min, det er alltid kjekt å stifte nye bekjentskaper!
    Har tittet litt i din blog også, og her var det koselig å være! Titter nok innom igjen!
    Ha en strålende kveld! :o)

    SvarSlett
  3. Så kjempeflott den lykta var!! :) Sjølvsagt gjer den seg betre hos deg enn på butikken :) Bra den såg litt "julete" ut :D
    Ønsker deg ein flott kveld :) Godklem :)

    SvarSlett
  4. Likte den løkta du hadde kjøpt. Løkter får man jo aldri for mange av, iallfall ikkje eg ! Blir spennende å se ka du får ut av stoffene du har bestilt. Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  5. Nydelig engel du fikk, og lykta var kjempe fin.
    Var inne på stoff og stil nettopp, mykje fint ja:)
    Ønska deg ein fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei hopp.... :)
    Jeg kjørte i går og på tirsdag, og det går veldig bra og er faktisk begynt å bli gøy :) Så nå er motivasjonen på plass iallfall.. Og når snille brødrene mine plutselig betaler for halve lappen, er det jo ingen grunn til å nøle :)
    Ha en finfin helg ....

    SvarSlett
  7. Kjempe tøff lykt..
    Er kjempe koselig med levende lys da.. :0)
    Jeg må bli flinkere til å ha levende lys rundt meg tror jeg.. hehe..

    Så søt engelen var.. Det er noe med det å få gaver fra barn som de selv har valgt, man blir liksom ekstra glad i den tingen..
    Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis blir mamma..

    Pakken var ikke så gøy.. Feil farge på begge kjolene.. sukk.. Ikke at de passer meg nå, men er skal i kjoler.. hehe..

    Ha en super kveld og takk for hjelp.. Kommer nok flere spørsmål.. hehe

    Helen

    SvarSlett
  8. Den sølvlykta var jo bare knallfin.ser at du har samme sølvkrukke som jeg har to stk av.Skjønner at du også har sansen for SØLV i tilbehør.Det er jo så lekkert da!Sølvengelen var jo oså så fin.fikk to nesten maken ifra min datter i julegave.De skal få stå fremme på helårsbasis,og ikke bare jul.klem ifra meg.

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilsen på siden min:)
    Ja, stoff og stil er en farlig nettside -jeg havner alltid på godt og vel tusenlappen hver gang jeg er innom, men de har jo så mye fint!!!
    Ønsker deg en flott fredag!

    SvarSlett
  10. Ja, det går unna med både besøkende og blogginnlegg fra deg - er det ikke kjekt? Jeg merker selv at det er mye giv og glede i å kunne spre litt inspirasjon og latter rundt omkring - for så å besøke andre og få det samme og mer tilbake :)

    Masse fint du viser! Og gleder meg til feiringen :)

    klemmer

    SvarSlett
  11. Flott lykt du fekk deg der. Alltid moro å få noko ein har sett på lenge på salg.

    Likte veldig godt det englediktet ditt, er kjempeglad i englar sjølv.

    Tusen tak for koseleg kommentar på bloggen min.

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Heldig med kjøpet av lanteren :-)Kjempefin var den :-)
    Og stoff og stil er farlig :-)
    Hver gang jeg går inn der for å handle litt stoff blir det mye stoff og mye penger...uff uff...men får laget mye fint da :-)

    Ha en fin fredag :-)

    klemmer

    SvarSlett
  13. Så flott den lykta var, og så er det jo ekstra kjekt når ein får den for halv pris, da:0)
    Masse fint du viser fram eller og, engelen og diktet var nydeleg...
    Fin fredag til deg, klem

    SvarSlett
  14. Eg har testa translatoren din og fått meg ein riktig så god
    latter:0)
    Der var det jammen mykje rart...
    Bloggnavnet mitt er: Kvardagslivet i large march, he he...
    And you use a lot of drugs...
    Har sett det før og at denne translatoren er veldig opptatt av drugs;0)

    SvarSlett
  15. Fine blomsterpotten! Jeg kjøpte like før jul. Damen i butikken snakket om at jeg ikke måtte tenke på at det ikke var moteriktig, for neste jul skulle det bli bare sølv. "Jaja", tenkte jeg. Har nå ikke tenkt å bruke de som julepynt, de passer veldig bra i leiligheten min. Men tenkte ikke over at de sikkert er på salg nå. Får se om de har flere når jeg klarer å gå igjen :P
    Lykten ble veldig fin, forresten!

    SvarSlett
  16. Ja, han er absolutt herlig, når han vil.. hehe. Han veit å bruke dådyraugo sine gitt! hehe :)
    Håper du har ein kjempeherlig dag! godklem til deg :)

    SvarSlett