19 januar 2009

Litt mer fargeforandring ;)

Nå er vi tilbake fra en koselig helg i Telemarkens dype skoger, med snø, mer snø og masse snø på veien hjemover. Da mener jeg ikke brøytet i noen mil, men Dronningvogna freste seg igjennom snøen som en hissig husmor på jakt etter støv. Så det gikk så fint atte ;)

Vi kom hjem, til et kjølig hus og en kosesyk kattepus. Jeg er jo nå på et dukprosjekt, driver å syr lapper før jeg skal "puzzle" den til en alternativ duk. Så ellers er det ikke noe veldig spennende som skjer her. Føler jeg henger litt etter i svingene, men jeg henter meg nok igjen i løpet av noen dager ;) Da tenker jeg på noen awarder som jeg har fått ;)
Men som bildene her viser så har jeg sprayet litt mer med en luftig eleganse. ;) Dette lille settet med den lille hyllen og speil lysestaken har kommet opp i ny drakt. Jeg ble kjempefornøyd ;)

Jeg har andre prosjekter på planleggings stadiet, men jeg får legge ut noen bilder etterhvert. Kroppen min har ikke vært fornøyd med all denne aktiviteten i helgen... og den skikkelige treningsøkten som jeg tok hos fysioterapauten i dag, hjalp ikke på. Jeg holder på å bli skikkelig dårlig. ( så da skynder jeg meg å hive inn dette innlegget før jeg stuper helt.)



Men i helgen var vi en tur innom senteret i Bø, og der var det en interiørbutikk (husker ikke hva den heter) men der hadde de utrolig masse lekkert. De tingene som jeg falt for, og det var ikke lite ;)
Var fra Lene Bjerre. Jeg har lagt merke til at mange bloggere nevner Lene Bjerre stadig men det var ganske ukjent for meg. Det var et lekkert bestikk, servise, lysestaker, blanke skåler med sølvkant, og mye mer. Så jeg tenkte å se om det er noen butikker i byen her som selger det merket. Eller i en av nabobyene. ;)
Slik at jeg kan få kjøpt meg det jeg hadde lyst på.



Ha en strålanes dag dere ;)




11 kommentarer:

  1. Utrolig rart, men mens eg var inne hos deg nå fekk eg en mail om at eg har fått kommentar frå deg :) Så morsomt!!!
    Masse flotte ting du viser. Du laga det så koselig.
    Ønska deg ein fin dag. Nå skal eg ut å trille en liten surpomp. Ute er det sol.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja her kom det utrolig mye snø her i går i hvertfall. Jeg ønsker meg egentlig vår. Men vet jo det at den ikke kommer før i mai, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.
    Fine ting du har kjøpt deg. Koselig med litt nytt. Fant litt på bruktbutikken i dag også. Huff, har vel ikke godt av å være der så mye, blir litt dyrt når jeg finner så mye til meg selv.
    Håper det går bra med deg, og at du ikke blir dårlig.
    Ønsker deg en flott kveld :)

    SvarSlett
  3. Så flott den hylla blei!!
    Eg har vore på salg og fornya litt på kjøkkenet. Har kjøpt liftgardiner som sjølvsagt var for lange...Grublar som ein gal på dilemmaet, og håpar eg kan klare å kutte litt av dei...
    Tenke tenke...
    Håpar du ikkje går fullstendig i bakken no då, Eline...
    Varm godbedring klem

    SvarSlett
  4. Ja, jeg fikk endelig et bilde av meg selv. Som regel er det meg bak kamera så det finnes ikke mange bildene av meg og i hvert fall ikke bare hodet. Vennina mi skulle vise den nye mobilen og hvor bra bilder det ble. Så da tok hun bilde av meg og jeg så med en gang at dette kunne brukes til bloggen.
    Hylla og speilet ble fint. I en av favorittfargene dine ser jeg. Mørkebrunt ksn ofte bli litt kjedelig så da gjør det seg med noe litt sprekere.
    Jeg håper du ikke blir for dårlig.
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann!!
    Har ei utfordring til deg om du har lyst...
    Klem:0)

    SvarSlett
  6. Håper formen din blir bedre etterhvert...
    Min er også elendig, men må nok bare holde det gående... Ifølge min gamle lege hjemme i Bergen er det ingenting gale likevel, så da får jeg vel tro på det... Iallfall intill jeg får ny fastlege her som kanskje kan orke å jobbe litt for pengene... Hehe :)

    Ha en fin en...

    SvarSlett
  7. Moro med en handletur, ja!

    Håper du ikke blir ordentlig syk da.. Får ta en kopp te med mye honning i, og legge deg under dyna! God bedring iallefall:)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Bra at dere har hatt en fin tur,på tross av all snøen Her snør det enda... hadde jeg ikke vært høygravid hadde jeg nok kost meg ute,men nå blir jeg bare gående å være redd for å dette. Fine ting du viser :-) Ønsker deg en super dag :-)

    klem

    SvarSlett
  9. Hei snuppa.....Må jo si det at jeg er glad jeg ikke befinner meg på østlandet akuratt nå, med tanke på all den snøen som har kommet....Kjekt at dere har hatt en fin tur til Telemarken da, men kjedelig at formen din ikke er på topp....Om ikke lenge, så må du komme til meg på en aldri så liten husmorferie...

    klem og klem

    SvarSlett
  10. Ja, det må du berre gjere :) tar du bilder etterpå? :) Artig å sjå korleis du gjer det :) Håper du får ein flott kveld :) Godklem

    SvarSlett
  11. Hihi.. være forsiktig med all den derre sprayingen frøken - er ikke alt som er bra for de små grå.. hihihihi :-) Ellers syntes jeg du gjør en kanonjobb - begynner å bli skikkelig gjennomført stil hos dere etterhvert ??

    Håper alt er bra ellers! Klemmer

    SvarSlett