13 januar 2009

Konkurranse og kaffe.

Jeg fikk en del tilbakemeldinger både på kaffeglasset og på daimkaffen så her er både glass og kaffe. Jeg har tre slike glass, de er fra Ritzenhoff. Alle har de forskjellig motiv og jeg har fått de av min Bror og hans samboer. Tusen takk igjen dere ;)
De er stadig i bruk og i hvertfall hvis jeg har venninner på besøk. De er mine favoritt kaffeglass ;)
Her er både Daimkaffen og Maraboukaffen, vel egentlig så er det Cappuccino, men siden jeg ikke er så bevandret i kaffens verden så kaller jeg det bare for kaffe. Jeg drikker egentlig ikke kaffe, bare hvis den er kamuflert som noe annet ;) Det er jo disse, som for øvrig er kjøpt i Sverige. Tar med meg noen pakker hver gang vi drar over ;)




I dag har jeg handlet litt til tavleprosjektet, så blir det spennende å se hva jeg greier å få ut av disse materialene. Hvis du klikker på bildene så blir de store ;)
Nærbilde av stoffet og båndene.
Ikke glem å legge igjen kommentar på konkurranse innlegget under, hvis du vil være med på trekningen av to presanger i morgen.
Jeg feirer mine snart åtti innlegg og mine besøkende, hiv deg gjerne på.
Lykke til ;)


10 kommentarer:

  1. Hei. Jeg syns det glasset var superlekkert jeg. Fikk nesten lyst på slike selv jeg nå. Noen ganger er det greit å kjøre stilrent og andre ganger artig å få noe anneledes inn som skiller seg ut, akkurat som koppene!

    Jeg har faktisk ikke vært innom her før, oppdatet bloggen gjennom NIB sine sider. Kjempe gøy å se noen nye "fjes".

    Jeg får være så freidig at jeg hiver meg med i konkurransen din. Gratulerer med 80 innlegg, artig da man har kommet i gang:)

    Klem fra nord og Tromsø

    SvarSlett
  2. LEKKERT kaffeglass! Du har en fin blogg - lykke til videre! :-))

    SvarSlett
  3. Kjempe fint dette glaset også. Stilige glas ja:)
    Og fint stoff du har kjøpt.
    Ha ein fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Bare innom for å si HEI!må bare innom her en tur såfremt jeg er i blogglandia!Så vet jeg altså det,til neste gang det blir tur til Østersund.Da blir det å kjøpe med seg sånn kaffe hjem.Jeg har visse ting som jeg bare MÅ ha med meg,de gangene vi er der.Sånne ting som ikke er å få kjøpt her.Nå blir det å se Frustrerte Fruer,for meg.klem

    SvarSlett
  5. Mmmh, nå fikk jeg lyst på den sjokoladekaffen :)

    SvarSlett
  6. Jeg beklager så mye at jeg ikke har vært innom på en stund. Har som mål å besøke alle som er innom meg.
    Men så blir jeg litt opptatt av andre ting. Og så husker jeg ikke hvem og hvor.

    Stooor klem

    SvarSlett
  7. Kaffeglassa var skikkelig fine. Passer godt med daimkaffe til de glassa.
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei hei..

    Joda jeg er sikkert god nok,eier ikke det der, hva er det det heter nå igjen.. åh jo selvtillit (er det noe som heter det?)
    Men noe spesielt fotogen er jeg nok dessverre ikke, finnes et par blinkskudd men hehe..

    Tusen takk for den koselige komentaren i bloggen min, er alltid kjekt å lese hva du har skrevet.. Blir alltid glad.

    Håper du har en super fantastisk dag.

    Klem fra meg her på vestlandet

    SvarSlett
  9. Heil Lenge siden jeg har vært innom. Jeg skulle ha svart på utfordringen din. Plutselig ble det alt for mange baller i luften og blogging måtte vike. Men jeg er tilbake igjen og skal ta fatt på den.

    Ha en fortsatt fin uke. Klem

    SvarSlett
  10. NAM kaffe med daim? det må jo være himmelskt :o hvor får du tak i det?

    SvarSlett