12 januar 2009

Konkurranse feiring!!

Sitter her i dag å koser meg med litt Daimkaffe. Nå er jo ikke jeg den største kaffedrikkeren altså, men i dag smakte det godt. I dag skal jeg ha en liten feiring. Dette blir mitt innlegg nr. 77 og 3600 har vært innom på besøk. Slettes ikke dårlig dette.

Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en liten hilsen til meg, på dette innlegget. Legger du igjen en hilsen er du med på trekningen av to presanger. Jeg trekker to vinnere på onsdag, så du har til 14/1-09 på deg ;) Lykke til ;)



Nok en helg er over, og mandagen er på plass. I dag har jeg bare tatt litt bilder av det som står i noen vinduskanter her hos meg. Jeg mangler fremdeles noen ting før jeg kan sette i gang med tavleprosjektet. Men satser på å få gjort det i løpet av noen dager.
Husker du den messinglysestaken som ble svart?? Jeg hadde en rest av perleraden som jeg brukte på julekransen, og den surret jeg rund på lysestaken. Taadaa...... Slik ble det.

Dette er fra et stue vindu. De to vasene fant vi i Danmark en gang. De høye blomsterpottene. (Det er to av dem) Kjøpte jeg i Sverige.
Ute i den blå potten bor min trollhassel, eller heter det vrihassel??


Her er det visst blåtime igjen.




Så for å være med på trekningen av to presanger...... Bare legg igjen en liten hilsen ;)
Ha en hærlig dag ;D



23 kommentarer:

  1. Tada, førstemann!!
    Så flott det kaffeglaset ditt
    var:0)Er ikkje den heilt store kaffedrikkaren eg heller, men daimkaffe høyrdest no unekteleg godt ut...
    Gratulerer med masse besøkande og mange innlegg, dette vert spennande:9)
    Masse flott pynt i vinduskarmane og, her hos meg føles det framleis litt tomt, men skal til Førde på torsdag, så då har eg lyst å "fornye" litt..
    Ynskjer deg ein supeduper dag vennen..
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen tak for hyggelig jommentar på bloggen min:)
    Daimkaffe høyres litt godt ut, sjølv om eg ikkje drikk kaffe, he he. men daim er godt da.

    Ha ein fin dag du og:)

    SvarSlett
  3. Skulle stå kommentar, ikkje jommentar, knis.

    SvarSlett
  4. Hei igjen, har noko til deg!!

    SvarSlett
  5. Ja trekninger vil en jo være med på. Gratulerer med feiringen. Kose deg med kaffen. Selv drikker jeg ikke kaffe. Klarer ikke å syns det er noe som hels godt. Men noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde likt det.
    Fint pyntet hos deg. Her er det ganske tomt enda etter at julepynten er fjernet. Men det kommer nok frem litt av hvert om ikke så lenge.
    Ønsker deg en flott mandags ettermiddag :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig helsing hos meg.
    Artig det fine kaffiglaset ditt da:)
    Gratulerer med så mange besøkande hos deg. Det er alltid koselig å besøke bloggen din. Kjekt at du begynte å blogge :)
    Ha ein fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  7. Takk for koslig tilbakemelding :) Smart å ha perler rundt lysestake :) Det gjorde eg også med innflyttningsgaven vi fekk av mamma og pappa :) Eg elsker perler.. er så pent :) Ønsker deg ein strålande dag :) Godklem

    SvarSlett
  8. Hurra! Jeg vil være med i trekning! Gratulerer med mange besøkende og ikke minst det å være en aktiv blogger :) Kjket med dem som oppdaterer ofte :)

    Grisen er nok ikke til veslemann, da jeg er redd jeg hadde skremt han tilbake igjen i livmoren ;-D Grisen er nemlig ganske stor - sikkert like stor som en nyfødt baby i fostestilling ;-) Den er faktisk til en venninne som hadde bursdag for en liten stund siden - sammen med ett lite armbånd :) Hun er sånn som liker sånt :-)
    MEN jeg skal sy meg en ny gris i litt annet og mer spenstigere stoff - så da skal du ikke se vekk i fra at det er storebror som overtar den - han har nemlig en tendens til å stikke av med alt det jeg syr..hihi :-)

    Ha en kjempefin dag! Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  9. Gratulerer med mange besøk og mange koselige innlegg. Ønsker deg ei fin veke!

    SvarSlett
  10. Hei, hei.

    Blir gjerne med på trekningen din jeg :-)
    Tror dette er mitt første besøk hos deg - hyggelig blogg!

    Ønsker deg en fin uke videre!

    SvarSlett
  11. heihei, den daimkaffen hørtes farlig god ut spør du meg :P Gratulerer med feiringen, og håper du får en fin uke videre :)

    SvarSlett
  12. Heter vrihassel ja :) Jeg har en tørket slik somm ligger på toppen av vitrineskapet og ser litt røff ut :)

    Ja - jeg er stiv og støl så det holder etter, men det gikk super bra i helgen... Jeg var den eneste herfra som fikk bestått, og det inkluderer sjefen min :) hehe, så det var litt morro...
    Nå skal jeg jobbe litt - masse nye varer i butikken i dag, og så blir det vel litt blogging i kveld :)

    SvarSlett
  13. Daimkaffe hørtes spennende ut, jeg er visst heller ikke blitt helt voksen enda. Hvor får man tak i sånt?

    SvarSlett
  14. Stilig kaffekrus du har,og dajmkaffe har jeg aldri hørt om.Grattis med så mange besøkende!og jeg hiver meg selvsagt på trekningen din.Klem fra meg

    SvarSlett
  15. åhh, den kaffen hørtes gooo ut! kor har du kjøpt sånn kaffe??

    ellers skyndte eg meg å legge inn ett innlegg sånn at eg blir med på konkurransen/jubileumet ditt her :)

    krysse fingran for meg sjøl :)

    klem :)

    SvarSlett
  16. Daimkaffe hørtes deilig ut... Jeg er helt avhengig av kaffe.. ihvertfall en liter for dagen hehe.. Men hvor får man tak i daimkaffe da? Sjokolade og kaffe sammen ? Deilig:) Mye fint du hadde i vinduskarmen.. Likte veldig godt de sølvfargete rosene. Den ene krukken tror jeg jeg har lik.. Antar du har sprayet den? Fin ble den ihvertfall:) kos deg med alle de beskende.. du har en herlig blogg vet du, og er flink til å oppdatere:)

    SvarSlett
  17. Heisann..

    Super lekte kopper.. Sånne vil jeg også ha, hehe.. Synes slike glass som er i samme serie men er litt forksjellige er super stilige jeg da..

    Hmm daim kaffe, det hørtes jo faktisk godt ut.. jeg liker egentlig ikke kaffe, nettopp begynt å like is kaffe, så kanskje jeg skal be mine foreldre om å kjøpe noen slikt til meg neste gang de er i sverige. De har campingvogn på Larkollen så de er jo der inniblandt.. Lurt.. hehe.

    Tusen takk for komentaren angående diktet til farmor..

    Skal blogge litt seinere i kveld, men ønsker deg en super tirsdag :0)

    SvarSlett
  18. Kult kaffeglass du har!

    Så på innlegget over ang denne Dajmkaffen, og får nesten vann i munnen bare ved tanken! Mmmm...
    Hørtes ordentlig godt ut!

    SvarSlett
  19. Prøver med min flaks jeg !!Ironi !!
    Digger koppene dine !!

    Klem

    SvarSlett
  20. Du er som meg. Jeg drikker ikke kaffe bare hvis det er kamuflert. Jeg pleier også å kjøpe med meg de pakkene med cappucino når jeg er i Sverige. Kjempegode.
    Klem

    SvarSlett
  21. Heihei. Får vel legge igjen beskjed her, så jeg er med i trekningen ;) Jeg har et hobby-spørsmål: Har fått en skjenk fra Ikea som jeg vil male. De andre møblene jeg har malt, har jeg malt med oljemaling fordi overflatene ike brukes noe særlig. Det skal det jo på denne. Er det best å spraymale, kanskje?
    Gratulerer med så mange besøkende! Det er alltid spennende å se hva du har å skrive :) Så bare fortsett det gode arbeidet!

    SvarSlett
  22. Må bare slenge meg på. Det kan jo hende at det er for sent, men pytt pytt. Konkurranser er alltid like morsomme. Til lykke med feiringen og trekningen.

    Klem

    SvarSlett