07 januar 2009

Fjærboa....... ;)

Jeg falt pladask...... Ja og det for en fjærboa. Jeg fant den på Nille av alle steder og bare måtte kjøpe den. Den aller siste de hadde igjen. Fjærboaer minner meg om litt luksus. Hvis du har sett sånne gamle filmer, der disse flotte damene med dyre kjoler som bor eller er på fest i et av disse gedigne villaene. Ummm...
Klikker du på bildet blir det større. ;)




I mars i fjor var vi på tur til Madrid, og der hadde de noen gedigne glasser, da snakker vi om 70cm eller høyere. I forskjellige lillatoner. De lå nedi glasset, utover og ned, hang det noen lekre fjærboaer. Lekkert ;)


Så nå er jeg eier av min helt egne "luksus" boa, hi hi.



Så har jeg jo sprayet litt igjen, denne gang en brun vase fra Black Design.
Denne skulle også bli sendt på loppemarked men med litt sølvspray ble den som ny igjen. Den pryder nå vindyskarmen i stua. Det var litt blåtime ute da jeg tok bildene, men jeg tenkte ikke på det før jeg så dem nå.


Jeg har vært så utrolig heldig å fått to awarder nå. Den første har jeg fått fra den hjertevarme Damen i Kvardagsliv i storemyra.
Det satte jeg stor pris på, tusen hjertelig takk, Line.



Denne vil jeg gi til en koselig jente og hun er en ganske ny blogger. Hun heter Helen og har bloggen Mitt liv på godt og vondt.
Ta deg gjerne en tur på besøk til henne ;)
*********
******************************
*********
Denne awarden eller utmerkelsen har jeg vært så heldig å få av Anja Elin som har den flotte bloggen Vakre augeblikk.
Tusen takk det satte jeg stor pris på. ;)




"Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vilenda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
*********
**************************
*********
Egentlig ville jeg gitt denne videre til mange av de nye bloggene som jeg tilfeldig har snubblet over. Men siden jeg glemte å lagre adressene så sliter jeg med å finne dem igjen. Eller igjen til mange av de som jeg allerede har gitt awarder til......
Er det noen som ikke har fått denne, eller som ønsker den?
Jeg lar den ligge her så lenge....



9 kommentarer:

  1. Enig med deg at fjærboar har litt luksus over seg ja.. Er noe nesten nostalgisk over det rett og slett..

    Utrolig stilige vaser også.. Kjempe fine ble de rett og slett..
    Har desverre ikke så mange ting som kan sparyes jeg da, men nå har jeg og bare bodd aleine i 1,5 år.. Var litt treg jeg liksom. hehe..

    Tusen hjertelig takk for awarden.. Var kjempe koselig.. Sender deg en stor takk :D

    Klemmer fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Forresten hvordan legger jeg awarden ut på siden min???

    Ja litt sånn grønnskåling på dette enda jeg.. :S (litt flau)

    Og forresten jeg er veldig glad i sort jeg også.. hehe

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se ferdige oppslagstavler :) Ha en superfin dag! Klem fra Ida

    SvarSlett
  4. Hmm - jeg har ikke lagt mine awarder ut på siden... skal man det? Da blir det jo rot i min minimalistiske verden...
    Åh, boa, det har jeg hverken sett eller hørt om på mange år, men ja, absolutt en morro sak :)

    Ha en fin fin dag snille damen :)

    SvarSlett
  5. Boa er bra :) Det er gøy med litt luksus. Hadde en før, men tror den blu brukt ihel.
    Hadde og muffe, og sånne fine 1800- 1920-talls fjærpynt til håret. Utrolig artig å pynte seg med sånne ting av og til. Og muffe er rett og slett genialt effektivt.

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar :) Koselig blogg du har.

    Ha en fin dag! KLem

    SvarSlett
  7. Ja jeg synes det ble veldig bra jeg..

    Ja nettauskjonen er super farlig. Gitt meg selv forbud om å gå inn der igjen.. Og det på leeenge.. hehe..
    Men ja fikk masse fint da, og er veldig fornøyd hehe.

    Ja jeg fikk den inn på siden.. Men jeg tenkte mer på siden av bloggen, om du skjønner hva jeg mener nå? Slik at den blir synlig hele tiden og ikke bare på et innlegg.. (Jeg er ikke flink å forklare nei hehe)

    Takk for komentar forresten.. Og ha en super dag du også...

    (Skal å hente en annen pakke fra netthandelen nå. Bilder vil komme hehe)

    SvarSlett
  8. Lekker boa, jatakk!!!!!!
    Så kos at du var innom bloggen min, jeg kommer tilbake til din en dag etter kl 19, da er tilstanden litt roligere i dette hjemmet...
    Mvh

    SvarSlett
  9. Boaer er litt luksus ja så lekkert med hvit boa, får due- og engle-følelse :-) Jeg ønsker meg en mørkebrun boa!

    SvarSlett