05 januar 2009

Du grønne glitrende.......Farvell!!!

I dag skal det grønne glitrende treet, tømmes for pynt, glitter og den lysende stjerne. Så jeg fikk Høvdingen til å være fotograf og han tok mange fine bilder av treet vårt. Men nå er jeg lei, det skal ut..... Men det blir etter vaskemaskinreparatøren for håpentlig vis har utøvet sin magi på begge vaskemaskinene våre. Ja for her så har vi to stykker, det er vi nesten nødt til med den mengden av tøy, håndklær og sengetøy som vaskes i løpet av en uke her. Hva er vel oddsene for at begge to skulle ta kvelden i løpet av noen få dager?? Vel, reparatøren sa at det var visst vinteren, for det var enorm pågang etter julen, for å få maskiner reparert. Bare han får fikset mine så blir jeg lykkelig ;DVår ordentlige glitrende og lysende stjerne... Juletreet i all sin lysende prakt. Vi var virkelig fornøyd med treet vårt i år, formen på det altså. Fuglebarna stappet på så mye pynt de kunne oppdrive og fuglemoren fikk glitteret snurret rundt treet noe som JEG synes er absolutt finest. Flott ble det og alle var riktig så fornøyde.


Dette hjertet har min lille fuglesønn laget til meg som julepresang. Sånt varmer en mors hjerte ;)


Denne kulen ble kjøpt i Paris nyttår 2007 - 2008. Da dro Høvdingen og meg på kjærste tur til Paris og hadde en fantastisk tur. Jeg lever lenge på de minnene, men så er Paris min absolutt favoritt by å reise til. Den byen har magi ;)


En vakker hjertekule, vi har tre av dem.

En svart kule... hi hi, ja du ventet vel ikke noe annet? Men jeg synes at de viser lite igjen der de henger på treet. Men lekre det er de.


En kule kjøpt på Glassmagasinet for... ta 8-10 år siden eller lengre. Svindyre var de dengang for min lommebok ihvertfall.
Klikker du på bildene så blir de større ;)
Nå gleder jeg meg til at kulene blir pakket ned, glitter remsene lagt i eskene og lysene tatt av... og da skal jeg hive treet ut av døren, og det skal bli herlig ;)
Så du grønne glitrende tre....... Farvell

















7 kommentarer:

  1. Treet var fint, men godt å få det ut synes eg. Deilig med luftigare og lysare stove. Eg fekk endelig puste :) hehe..
    Ha en strålande dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Godt nyttår! Kjempefint tre dere har/hadde :-) Ha en fin dag :-)

    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  3. Ja, det er deilig å pakke vekk julestasen, det har eg gjort i går og i dag med påfølgande ommøbelering. Så flotte julekuler du viser. Håper det ordner seg med vaskemaskinene snart. Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  4. Treet ditt var kjempe fint :0)
    Likte kulene dine jeg, jeg liker litt spesielle ting da, som ikke alle andre har.. Det gjør det bare enda morsommere å ha den tingen rett og slett.

    Men er rart med det, man gleder seg å pynte til jul, men herlighet så herlig det er å pakke den bort også. hehe..

    Det eneste som er igjen her hos meg nå er julegardinene mine, men de får vel henge litt til.. Må stryke de vanlige før jeg henger dem opp, og kan ikke si jeg er noen ekspert på det området.

    Har lakt deg til i blogglisten min jeg.. Håper det er i orden?

    Helen

    SvarSlett
  5. Jah - begynner å bli mettet på julepynten jeg også - men overskuddet uteblir... Tenkte jeg skulle få mannen til å ta seg av det når jeg er på utdanningskurs i helgen.... Så slipper jeg å tenke på det :)

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg! Mye fin julepynt på treet.. Er godt å få jula ut, og begynne å se mot våren synes jeg! :-) Fin blogg du har! Ha en fin kveld! Klem-Mia

    SvarSlett
  7. Så flott eit tre :) Her har også julepynten blitt pakka ned, og stova står atter tom.. eller, ikkje heilt tom, men det berre virker slik sidan det meste av pynten er pakka ned :) Godt å få litt romplass igjen :) hehe. Ønsker deg ei herlig veke :) Godklem!

    SvarSlett