28 januar 2009

Da er jeg omsider på plass igjen, noe redusert etter min ufrivillige pause, men jeg er nå her igjen ;)

Det har jo egentlig ikke skjedd så mye men Høvdingen er i full vigør. Han satte i gang med å rive ut det meste inne på vår lille gjeste do. Noe som gjorde at barna innså hvor mye vi egentlig bruker det vesle rommet. He he, fra en litt overasket eldstefugledatter: "Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor vi en gang måtte ha to doer. Vi brukte den jo aldri, men nå skjønner jeg at vi bruker den mye."

Dette etter at badet hadde vært ganske så opptatt en dag. Ja man lærer så lenge man lever siden nå jeg ;D
Kan hende det kommer noen bilder fra prosessen i morgen.

Tusen takk for alle de koselige kommentarene som dere har skrevet, det var veldig koselig å lese dem, da jeg omsider fikk logget meg på igjen ;)


Jeg kommer nok snart på besøk til dere alle ;)

Ha en fin dag ;)

5 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er i form igjen....klem og klem

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre at du er oppe å går igjen.. Har savnet deg vet du.. hehe..

    Neh huff, jeg klarer ikke å forstå hvordan leger kan si en person er hjerneskadet uten å ha personen i Mr på forhånd. Og ikke fortelle at de har misstanke om det FØR de har gitt diagnosen??? Jeg skjønner ingenting...

    Jeg fikk lapp i postkassen min i dag, gaven var for stor for den lille kassen min.. Men jeg skal prøve å få hentet gaven på lørdag.. Gleder meg til å se hva du har funnet på for noe spennende..

    Stor Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Godt at du er tilbake :-) Og i form :-)

    Har en utfordring til deg på side min :-)

    SvarSlett
  4. Hei hopp Sweete og vælkomen tebakas :)
    Er litt borte for tiden jeg også, tror jeg er på randen til å gå på en smell snart - men har ikke tid til å roe ned helt ende, så får håpe det går akkurat om ikke annet :)

    SvarSlett