29 januar 2009

Award ;)

Jeg har vært så heldig å fått denne awarden fra Casa Thea
Tusen takk for den ;)


The rules are like this:

1. Put a link on your blog from whom you got it.

2. Give it to 5 new blogs

3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.

4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.

5. Write 5 things you are addicted to



Tusen takk Casa Thea


Jeg gir den videre til:

Kvardagsliv i storemyra

Daisys home

Salig rot

Sweet dreams

Mitt liv på godt og vondt

Hmm 5 ting jeg er avhengig av...

Sminke, jada kliner på noe guffe hver dag ;)

Fårepølse. He he har elsket det siden jeg var lita.

Varme. Fyrer så andre svetter oppover ;)

Vann. Er nok en vannoman av de store.

Mobilen, enda jeg ikke kan fordra den ;D


Men noen rare greier det har vi vel alle sammen.
Hadde egentlig planlagt do bilder, men nå har jeg litt forskjellig som venter på meg så jeg måtte bare hive meg uti det.

Kos dere ;)

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for award :0)
    Jeg skal ta utfordringen senere i dag eller i morgen.. Skal snart dra avgårde til bestevenninnen min og er ikke hjemme før i kveld..

    Forresten merkelig at min award til dere ikke går ann å kopiere.. Hmmm.. Mulig jeg kan sende den på mail til dere at dere får lakt den til da. Helt sikkert meg som har gjort et eller annet feil (grønn i slike ting jeg gitt hehe)

    Ja postkassen min er ganske liten, men det er ikke noe problem. Bare en veldig god unskyldning til å gå en god tur med hunden, hehe.. ;0P

    Jo men foreldre har ikke blitt opplyst dette i det hele tatt, de fikk bare diagnosen slengt i fjeset, helt uforbredt. De har hele veien fått beskjed om at det er noe helt annet. Og bare trodd at de var på vanlig fysioterapi pga dette..
    Men det går nok bra, bare må komme ovet sjokket.. Og det er visst nok minimalt, heldigvis.

    Stor klem til deg fra meg..

    SvarSlett
  2. Hei! Tuuusen takk for award! Alltid så hyggelig =) Så spennende med helrenovert kjøkken da! Blir nok mang en "hodepine" over innredninger og diverse ja,det finns jo hundrevis av ting å velge immellom. Men jeg vedder på at det blir kjempefint til slutt =)
    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  3. Hmm - dobbel dose c-vit. er kanskje ikke så dumt... Og ja - selvfølgelig syrenøytrale...
    Har ikke tid å sakke farten enda, så må bare holde det gående og håpe det blir energigivende i lengden :) Så tar jeg jo vitaminbjørner og sanasol også da... hehe - gjør susen det ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med award :)
    Ønska deg ei riktig god helg!!
    Klem

    SvarSlett