15 desember 2008

Lille speil på veggen der.....

Hvem har det vakreste speilet i landet her?? He he ja litt eventyrvending på den der. Jeg nevnte her tidligere at Høvdingen kom hjem med noe spennende til meg....... Og det gjorde han jo ;) Vi hadde pratet om å få oss et speil til stuen, og vi hadde kikket på masse speiler..... han hadde en telefonrunde, og var tilslutt i Tønsberg å hentet dette til oss....
Lysekronen speiler seg så fint i speilet.....




Det er jo bare så kult, jeg ble superfornøyd ;) Det er flott å ha en mann som ordner sånne ting. Ære være han for det. Da han kom hjem med det, skulle naboen rygge ut av sin gårdsplass, han stoppet åpnet døren og sa; * det speilet var kjempe flott, et sånt et må jeg også ha. Hvor har du kjøpt det hen?* He he, så det kan hende naboen også skal på speilkjøping ;D
Det syntes jo jeg var morsomt da.



I helgen ble det innkjøpt litt nytt glitter og lys, som skulle på det lille juletreet som skal bo i kjellerstua. Svart og sølvglitter..... selvfølgelig ;) Vi kastet jo masse gammel julepynt deriblant flere slitne glitter remser, så da måtte vi til med noen nye...
Her er det stakkars lille plasttreet som faktisk har overlevd siden jeg var.... hm rundt 10-12 år. Men helt ærlig så tror jeg at vi skal finne et nytt til neste år, for en del av greinene har en lei tendens til å dette av..... det drysser greiner og det er jo ikke levende en gang...
Dette bilder er under stæsjing, kulene er ganske små, så det er kanskje ikke så lett å de dem, men det er masse av dem. Du kan klikke på bildet for å se det større. Her er det snakk om overlesset tre, hi hi. Men litt gøy skal man jo ha det ;D


TAADDAAA.............

7 kommentarer:

  1. Det speilet er helt utrolig flott, et sånnt ønsker jeg meg også...*misunnelig*

    takk for awarden, nå har jeg sendt den videre! :O)

    xoxo
    Synnøve

    SvarSlett
  2. Det var lekkert !! ønske meg !! Kor e det kjøpt og kosta det my ???

    Heldig du som har en mann som kjøpe slik til deg !!!

    Har vært på jakt etter ett slik !!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Ja men mine ble får flatt syns jeg !! har vært klumpete før men fant heller ikke så tok musli og jordbærbars !! ja det er så nydelig !!

    så billig det speilet var da , så dyrere ut. passer på bade mitt !!

    klem

    SvarSlett
  4. Stilig speil ja! Jeg fikk et sånt i bursdagsgave i nov. ifra datra,og da hadde jeg ønsket meg dette en stund,for det er jo bare så fint.Ser at du også pynter i sort og sølv! Tusen TAKK for AWARDEN.Det var jo veldig koselig at du husket meg da.Klem

    SvarSlett
  5. Jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke misunnelig, jeg er ikke..........;-)Fy søren så lekkert det speilet der var da!Gleder meg til å studere det litt nærmere ja....Takk for den Awarden foresten, så snill du er lille venn.
    Håper du har en fin kveld sammen med dine.
    Klem og klem

    SvarSlett
  6. Hjelpe meg for en stor header... Men nydelig var den, og mitt trege trege internett hadde merkelig nok ingen problemer med å laste den inn :) Supert....

    Speilet var rå stilig... Holder han mannen din kurs for andre menn eller ;) hehe
    Og lysekronen er akkurat den jeg ønsker meg til det som i sommer skal bli den nye fine trappeoppgangen vår.... Hvor har du kjøpt den henne?

    Ha en finfin kveld...

    SvarSlett