19 desember 2008

Jippi!! Jeg har fått presang ;)




Hi hi, jeg har fått presang i dag. For en stund siden var jeg med på en konkurranse hos Kvardagsliv i storemyra

Jeg var en av de som vant ;) I postkassen lå den, og det var ikke bare en men flere. Hi hi jeg ble akkurat som om jeg var 6 år og skulle åpne julepakker. (Trodde ikke det var mulig) Men jeg ble så spent, det var så gøy. Eldstefugledatter bare ristet på hodet av meg ;D


Se, her er de..... Er de ikke fint pakket inn?? Tuuusen takk Line, tuusen hjertelig takk ;) Eldste fugledatter var med å fikk åpne en av presangene ;)







Dette flotte kortet følget med, som hun har laget selv, er det ikke nydelig?? Ser du den flotte sjokoladen hun har festet på? Umm, gleder meg til å spise den.

Hii hii hiiiiii, jeg er så glad!!! For jeg har fått de vakreste sølvservietter som jeg noen gang har sett. Stjerna... oh guri den stjerna.... jeg har fått en svart stjerne med sølvglitter på ;) Stjerne lysestaker i sølv og en kjempeflott fyrstikk eske som Line har pyntet så fint. Så har jeg fått nyyydelige sølvengler, jeg ble bare så utrolig glad.
Her er de lekre sølvstjernene til å ha lys i og sjokoladen min.

En av de to vakre englene, jeg liker engler så alt dette var midt i blinken for meg ;) Du har funnet ting som er bare heelt meg. Igjen Tusen hjertelig takk Line.
Jeg har hengt stjerna opp på muren slik at jeg kunne vise den frem ordentlig. Er den ikke bare så tøff?? Jeg er helt lykkelig jeg ;)
Dette var jo bare så midt i blinken for meg,(og jeg gjentar visst meg selv ;) og Line..... Takk for de koselige ordene du hadde skrevet på kortet til meg ;)
Jeg setter stor pris på deg som bloggvenninne.
En liten takk til Vesla som trakk meg ut ;) Igjen ;)

12 kommentarer:

  1. Ja, hun har virkelig tatt deg på kornet. Det tenkte jeg umiddelbart da jeg så at pynten var i sølv og svart, he, he.

    Ellers så synes jeg at rødt er den ultimate julefargen. Året rundt har jeg ikke så mye rødt så det er litt deilig å ha rødt til jul.

    Speilet du har fått deg var nydelig. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Så kjekt at gåvene fallt i smak!!
    Såg den stjerna tidlegare ein gong og tenkte at DEN den var berre heilt Eline...Var kjempeglad for at dei fremdeles hadde av dei når eg var så heldig å få kjøpe gave til deg:0)
    Var jo litt spent på resten, og det er så deilig når ein treff riktig:0)
    Set stor pris på deg og Eline!!
    Her er vi litt ute av form heile gjengen...Eg har strirra meg på jobb to siste dagane, men kjenner no a det vert godt med helg...
    Fin fredag til deg, Eline!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Veska lå selvfølgelig bak i bilen. De kulene fikk jeg faktisk til jul i fjor av moren min så jeg vet ikke hvor hun har fått tak i dem. Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy!!! Og for en gave!!! Klem med ønske om en fin helg

    SvarSlett
  5. Så flott gave du har fått fra Line. Jammen var du heldig der.
    Mye fin julepynt hod deg. Den engelen i headen var virkelig fin. HA ei flott helg :)

    SvarSlett
  6. Så gøy å få pakkesanger i posten! De sølvstjernene var fantastisk fine :)Ønsker deg og hele fuglefamilien en riktig god jul!

    SvarSlett
  7. Oi, det var litt av en gave du :) Kjempefint alt sammen, og ja... veldig deg :)

    SvarSlett
  8. Så flott gave du har fått. Ønsker deg ei fin og hyggelig jul. Kos deg !

    SvarSlett
  9. Hei, tusen takk for awarden, har endelig fått sendt den videre. God jul til dere alle! :)

    SvarSlett
  10. Innom for å ynskje deg og dine ei god og fredfull jul!!
    Set stor pris på vårt bloggvennskap og gledar meg til vidare utvikling av det i 2009:0)
    Varme klemmar frå Line

    SvarSlett
  11. Heisann. Så fine gaver du har fått, den svarte stjerna var jo bare kjempetøff. Anyway,ville bare innom for å ønske deg en riktig god jul. Her gleder vi oss alle til å treffes på nyttårsaften.

    Klem og klem

    SvarSlett
  12. hei på deg,
    Ønsker deg en kjempefin julaften, og en vidunderlig deilig romjul.

    kan forresten fortelle at veden er gitt videre til minkusine med peis, men det er der jeg skal være i kveld så jeg får nok nyte den jeg også...

    Kos deg masse.

    SvarSlett